Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Newsletter

Epica Awards: přihlášky za poloviční cenu do konce srpna

Radovan Valach30. 7. 202029. 7. 2020

Ještě měsíc mohou agentury, zadavatelé, ale i jednotlivci přihlašovat kreativní práce do soutěže Epica Awards za zvýhodněný poplatek. Přihlášky zaslané do konce srpna získají slevu 100 eur. Běžný registrační poplatek, který činí 200 eur, bude platit pro přihlášené od 1. září do 2. října.

Shortlist soutěže bude zveřejněn 10. listopadu a finální výsledky budou zveřejněny na slavnostním vyhlášení o devět dní později. Letos se soutěží ve 27 hlavních kategoriích, z toho je jedna speciálně věnovaná kampaním v souvislosti s epidemií covid-19 a výtěžek z jejich přihlášek bude celý věnován Lékařům bez hranic.

Čtěte také:
Česká televize bude i v nadcházející sezoně vysílat zápasy největší fotbalové soutěže Ligy mistrů

Epica Awards se udělují od roku 1987 a nejlepší práce vybírá porota složená z více než dvou set zástupců odborného tisku. V loňském roce získala jednu z Grand Prix také kampaň agentury Åkestam Holst pro švédský deník Pressbyrån-Expressen s názvem Without the Whole Picture, která byla uvedena na Světový den svobody slova. Tvořily ji tři fotografie, které se zapsaly do historie. Snímek Jeffa Widenera z Náměstí nebeského klidu z roku 1989, snímek Kima Phuc Phan Thia z války ve Vietnamu nebo fotografie Nilüfer Demirové z roku 2015, která zachycuje mrtvého syrského chlapce na pláži v Bodrumu. Z fotografií použitých pro kampaň však byli vyretušováni hlavní aktéři a přidán text o tom že kdo nemůže vidět celý obraz, nezná kontext.

×

Martina Kemrová končí jako tisková mluvčí T-Mobile

Starší článek

Iain Wetherall je novým finančním ředitelem Kiwi.com

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Video: Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Bank of America využije virtuální realitu k zaměstnaneckým lekcím

Po několika letech a miliardách investovaných dolarů ze strany velkých hráčů do vývoje VR, se konečně začínají tyto zařízení více prosazovat.
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Clio Entertainment Awards jsou po roční přestávce otevřené pro přihlášky

Po „pauze“ v loňském pandemickém roce přijímá přihlášky soutěž pro marketingové projekty z filmového, televizního a herního průmyslu.
7. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více