Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Názory

KOMENTÁŘ: Současný virus se jmenuje televize

Erika Luzsicza10. 7. 202010. 7. 2020

Jsme zahlceni seriály. Téma televize snadno přebije jakékoliv jiné konkurenční s nálepkou kultura. Jak jinak to ale mohlo skončit, když koncerty a festivaly se ve velkém rušily, program galerií byl narušen jakbysmet a kina se s nastupujícím létem vzmáhají jen těžko. Očekávané trháky ve velkém posouvají své premiéry. Pomyslným zdrojem kulturního vyžití se tak stala televize.

Seriály, filmy i dokumenty bývají v kulturních rubrikách skloňovány častěji než recenze na nová hudební alba nebo výstavy. A k tomu si přidejte ještě probíhající „streamovací války“, tedy souboj nadnárodních titánů o diváka a co nejzajímavější obsah.

  • Erika Luzsicza

Není tedy divu, že balíčky předplatného vyskakují jak houby po dešti. Hlad po nich byl ještě větší. Potvrzují to i aktuální statistiky. Podle výzkumu Parks Associates si v USA 76 procent domácností během prvního kvartálu letošního roku předplatilo nějakou z OOT (over‑the‑top) služeb, tedy jakoukoliv službu nabízející televizní obsah přes internet.

Samotné streamovací služby si podle téhož průzkumu rovněž polepšily, předplácí si je už 41 procent domácností. Dílčí čísla jsou o to zajímavější, že tradiční placenou televizi má „jen“ 62 procent dotázaných. Nutno přitom dodat, že stále častější bývá praxe, kdy si diváci předplácejí více různých
služeb najednou.

Již dříve publikovaná data společnosti Ampere Analysis uváděla, že dva z pěti amerických respondentů si platí tři a více streamovacích služeb, tedy zhruba 40 procent dotázaných. V Evropě to pak byl jeden z pěti, konkrétně 22 procent dotázaných diváků. Divákům ani vlastně nic jiného nezbývá.

Zaplatit si jen jednu službu téměř nedává smysl. Tedy pokud nechcete ztratit krok se svými kamarády a okolím. Televizních fenoménů v průběhu let přibývá a dnes už každá platforma či služba se může chlubit pořady, které zná celý svět. Někdy to jde až do extrému. Sami tvůrci se postupně stávají pomyslnými celebritami. O jejich přestupech, nově chystaných počinech, nebo to, že se uvázali k dané službě, patří mezi hlavní kulturní zprávy.

Dokážete si přitom představit, že by v osmdesátých letech (u nás v devadesátých) diváci vůbec věděli, kdo stojí za seriály jako Dallas či Dynastie?

Zavřít reklamu

Zemětřesení v Mladé Boleslavi: končí šéf Škody Bernhard Maier

Starší článek

OBRAZEM: Rychlokampaň pro 13 obchoďáků. Zaměřuje se na slevy a akce

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.