Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Názory

Hamleys reagují na kritiku spolupráce s Red Bullem

Jana Doležalová, Hamleys17. 9. 201917. 9. 2019

S upřímným pobavením pozoruji, jaký rozruch způsobilo navázání spolupráce ikonických značek Hamleys a Red Bull. Zpochybnění této spolupráce jen upozorňuje na velmi povrchní znalost vlastního obsahu spolupráce. Především zmiňovaný prodej energetických nápojů nikdy nebyl předmětem diskuse, tudíž občasné domněnky o prodeji ikonických plechovek v našem obchodě jsou zcela liché. 

Red Bull je pro běžného spotřebitele sice známý primárně jako výrobce energetických nápojů, avšak pro sportovce a mladé lidi je to především klíčový partner, který pomáhá plnit sny tam, kde se ostatní sponzoři otáčejí zády. Je to právě zásluha Red Bullu, že do obecného povědomí posunul mladé sporty jako snowboarding, trial, letecký sport, podporují taneční soutěže a mnoho dalších velmi specificky talentovaných lidí.


Nepřehlédněte:
Binar: Red Bull Shop do hračkářství nepatří

V době, kdy se celkově společnost potýká s čím dál tím menším zájmem dětí o pohyb a sport, považujeme v Hamleys za důležité dětem a mladým lidem ukazovat vzory, s nimiž se mohou ztotožnit, které respektují a u nichž se mohou inspirovat. Vystoupení trialisty Petra Krause u nás v den slavnostního otevření je toho důkazem a všichni byli z jeho výkonu upřímně nadšení.

Důležité je též upozornit, že značka Red Bull se v hračkářském odvětví objevuje již mnoho let a to zejména na hračkách spojených s automobilovým průmyslem a závody (Nikko, Maisto, Bburago, Carrera…). Toto spojení nebylo nikdy nikým zpochybněno a zákazníci mají tyto produkty ve velké oblibě, protože značka Red Bull se též vyznačuje výjimečným designem a unikátním příběhem. Na tyto hračky jste u nás mohli narazit od roku 2016 a v ostatních hračkářstvích ještě mnohem dříve.

Psali jsme:
Redbullizace a fotbalový sen z Lipska

To, co spojením značek Hamleys a Redbull podporujeme, není energetický drink, je to životní styl, je to víra ve sny, je to prostý fakt, že si máte jít za svým cílem a že ten sen nepotkáte doma na gauči, ale musíte pro jeho dosažení něco udělat. A upřímně, pokud u toho budete pít Red Bull nebo vodu z kohoutku na výsledek velký vliv mít nebude 🙂

Jana Doležalová je vedoucí nákupního oddělení Hamleys

Foto: Hamleys

Mall.cz v kampani radí, jak přežít Vánoce v klidu

Starší článek

V potravinách vede iTesco před Rohlíkem, vyplývá z průzkumu Acomware

Novější článek

Podobné zprávy

Názory

Kauza Home Credit a Čína: Netransparentní kampaň vás vyjde draho

Když ztratíte profesní zábrany, máte vlastně velkou výhodu. Můžete výrazně rozšířit repertoár nástrojů, které můžete použít.
12. 12. 201913. 12. 2019
Názory

Krásný: Co se děje v GfK?

Před několika měsíci výzkumná agentura celosvětově (i v ČR) prodala část aktivit konkurenční skupině Ipsos a nyní v redukci pokračuje
12. 12. 201912. 12. 2019
Názory

Sarvaš: Cenový a promo kulečník aneb šťouchy v praxi

Zatímco v minulosti si marketéři mysleli, že nejprve musíme změnit postoje, abychom změnili chování, tak u šťouchů je to jinak
10. 12. 201910. 12. 2019
Názory

Charvát: Praha chce lákat movitější návštěvníky. Ale čím?

Problém Prahy není komunikační, problém Prahy je organizační
9. 12. 20198. 12. 2019
číst předplatit

Lidé v pohybu

Veronika Burešová přebírá vedení H1.cz
Zuzana Bienvenu z Home Creditu přechází řídit komunikaci Mutumutu
Reklama
  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více