Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Hamleys
Názory

Hamleys reagují na kritiku spolupráce s Red Bullem

Jana Doležalová, Hamleys17. 9. 201917. 9. 2019

S upřímným pobavením pozoruji, jaký rozruch způsobilo navázání spolupráce ikonických značek Hamleys a Red Bull. Zpochybnění této spolupráce jen upozorňuje na velmi povrchní znalost vlastního obsahu spolupráce. Především zmiňovaný prodej energetických nápojů nikdy nebyl předmětem diskuse, tudíž občasné domněnky o prodeji ikonických plechovek v našem obchodě jsou zcela liché. 

Red Bull je pro běžného spotřebitele sice známý primárně jako výrobce energetických nápojů, avšak pro sportovce a mladé lidi je to především klíčový partner, který pomáhá plnit sny tam, kde se ostatní sponzoři otáčejí zády. Je to právě zásluha Red Bullu, že do obecného povědomí posunul mladé sporty jako snowboarding, trial, letecký sport, podporují taneční soutěže a mnoho dalších velmi specificky talentovaných lidí.

Nepřehlédněte:
Binar: Red Bull Shop do hračkářství nepatří

V době, kdy se celkově společnost potýká s čím dál tím menším zájmem dětí o pohyb a sport, považujeme v Hamleys za důležité dětem a mladým lidem ukazovat vzory, s nimiž se mohou ztotožnit, které respektují a u nichž se mohou inspirovat. Vystoupení trialisty Petra Krause u nás v den slavnostního otevření je toho důkazem a všichni byli z jeho výkonu upřímně nadšení.

Důležité je též upozornit, že značka Red Bull se v hračkářském odvětví objevuje již mnoho let a to zejména na hračkách spojených s automobilovým průmyslem a závody (Nikko, Maisto, Bburago, Carrera…). Toto spojení nebylo nikdy nikým zpochybněno a zákazníci mají tyto produkty ve velké oblibě, protože značka Red Bull se též vyznačuje výjimečným designem a unikátním příběhem. Na tyto hračky jste u nás mohli narazit od roku 2016 a v ostatních hračkářstvích ještě mnohem dříve.

Psali jsme:
Redbullizace a fotbalový sen z Lipska

To, co spojením značek Hamleys a Redbull podporujeme, není energetický drink, je to životní styl, je to víra ve sny, je to prostý fakt, že si máte jít za svým cílem a že ten sen nepotkáte doma na gauči, ale musíte pro jeho dosažení něco udělat. A upřímně, pokud u toho budete pít Red Bull nebo vodu z kohoutku na výsledek velký vliv mít nebude 🙂

Jana Doležalová je vedoucí nákupního oddělení Hamleys

×

Mall.cz v kampani radí, jak přežít Vánoce v klidu

Starší článek

V potravinách vede iTesco před Rohlíkem, vyplývá z průzkumu Acomware

Novější článek

Podobné zprávy

Názory

KOMENTÁŘ: Co mi covid vzal a co mě naučil

V krizi si uvědomíte, že když chcete něco dokázat, musíte za tím jít a musíte to udělat sami. Pamatuji si, že pro mne 12. března 2020…
12. 1. 202112. 1. 2021
Názory

KOMENTÁŘ: Efekt Netflix. Queens Gambit zažehl šachovou horečku

Šachy jsou opět cool. K nebývalému růstu zájmu o starodávnou hru stačila jedna série na Netflixu. Bude zajímavé sledovat, jak dlouho se…
23. 12. 202023. 12. 2020
Názory

KOMENTÁŘ: Design beze smyslu je jenom dekorace

Trendy v designu se pořád mění. Co bylo in před lety nebo vloni, už neplatí a je potřeba se stále posouvat, jinak vás konkurence předhoní…
22. 12. 202022. 12. 2020
Názory

KOMENTÁŘ: Proč je český startupový ekosystém mezi nejhoršími v Evropě?

Tak jako každý rok přichází Vánoce, vychází už několik let Zpráva o stavu evropského technologického startupového světa od Atomica. Ta letos…
16. 12. 202016. 12. 2020

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Novým generálním ředitelem Sazky bude Aleš Veselý, dosud vedl marketing
Jan Potměšil je novým šéfredaktorem eXtra.cz. Plánuje posílení redakce

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více