Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Názory

Prkenné herectví, amatérství tvůrců a zemedělci

Redakce MAM22. 8. 201923. 8. 2019

Budejce.cz, tedy oficiální projekt Města České Budějovice na své facebookové stránce v úterý večer zveřejnil „roztomilé“ video, které má lákat na dnes započatý 46. ročník Země živitelky. Zeptali jsme se několika lidí z oboru, jestli jde podle nich o ideální formu, jak přimět návštěvníky, aby vyrazili na českobudějovické Výstaviště. Na video se podívejte zde.

Richard Stiebitz , Wunderman Thompson:

Myslím, že komentáře pod videem na Facebooku nemá cenu dál doplňovat. Důležité je, pro koho to video je, jak se k němu dostane, co mu to přinese, proč to mají vidět ostatní (pokud v tom není záměr). Paní z agrární JČAJK měla odvahu jít s kůží na trh, mně tento druh humoru neoslovuje, ale nechce se mi do toho střílet. Také bych nešel do kina na Slunce seno a pár facek. Tam ale nemusím. Jestli to šlo v celoplošné TV? Nechci do toho střílet, to umí každý, ale do Cannes to prosím neposílejte

Vilém Rubeš, Reklamní samuraj:

Až sem ke mně doléhá bodré plácání se do stehen od zemedělců (ten neháček je správně!), co se chlámají bodrým dvojsmyslům. Podařilo se tam dostat všechno: narážku na náboženství, sexistické bláboly, prkenné herectví, recitace ve stylu komunistických sjezdů i naprosté amatérství tvůrců. Já myslím že cajk, mou představu o Zemi živitelce to vystihlo docela přesně.

Ondřej Fér, šéfredaktor MAM:

Od prvního okamžiku až do posledního jsem na tento spot zíral a ani jsem nedutal. Pokud si tedy tvůrci vytyčili za cíl přikovat diváka k monitoru, klobouk dolů. Když jsem si propláchl oči Savem a byl zase schopen uvažovat, došlo mi, že jsem netušil, že je stále ještě možné doufat, že lze cílovku oslovit snůškou prvoplánových dvojsmyslností. A pak jsem si uvědomil, že to možné je. Tvůrci spotu na Zemi živitelku nejspíš svou cílovku znají jako své boty a když o tom tak přemýšlím, nejspíš tato kampaň bude efektivní. Je to přesně ten typ obsahu, který lidé sdílí. Někteří, aby se mu mohli posmívat, někteří, aby se nad ním mohli spiklenecky pohihňávat. Každopádně ale sdílí. Efektivita zvítězila.

Nepřehlédněte:
O česko‑slovenských stereotypech na Googlu

Zavřít reklamu

Mezinárodní festival reklamy PIAF už příští rok nebude

Starší článek

Cannes in Prague

Novější článek

Podobné zprávy

Názory

Knihobot vyhrál cenu Heureky, ale na ni nemůže

Knihobot vyhrál Cenu Kvality od Heureky. Prý jsme nejspolehlivější e­‑shop. Že máme spokojené zákazníky, vím, ale stejně mi spadla brada. Proč? Protože…
12. 5. 202212. 5. 2022
Názory

Co frčí v PR. Postřehy ze Sabre Awards

Čím zaujmou kampaně v evropské konkurenci a co spojuje finalisty prestižní oborové soutěže, přibližuje jeden z porotců soutěže Rostislav Starý z Konektoru.
9. 5. 202210. 5. 2022
Názory

Podcastová reklama prodává, nakupovat ji je však stále oříšek

Podle amerických statistik za rok 2021 si loni alespoň jednou týdně poslechlo podcast rekordních 80 milionů Američanů. To je více než čtvrtina všech…
7. 4. 20227. 4. 2022
Názory

Ztráta cookies zasáhla PPC kampaně, zkontrolujte nastavení

Nesouhlas uživatelů se zpracováním cookies komplikuje měření efektivity kampaní. Jak problém zmapovat a řešit, radí David Rymeš z Publicis Groupe.
24. 3. 202224. 3. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.