Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Názory

Reklamní Samuraj: Při práci přemýšlej

Vilém Rubeš26. 7. 201928. 7. 2019

Ten vtip znám z mnoha provedení, tuzemských i zahraničních. A i z věkovitých. Nejstarší verze, kterou jsem viděl (to neznamená nejstarší vůbec!), je z let šedesátých. Dva soudruzi stojí u velkého deklu a malují na něj první dvě slova: při práci. A z druhého konce třetí pán maluje slovo přemýšlej, ovšem vzhůru nohama. Prostě taková haha bezpečně schvalitelná konstruktivní satira.

Následovníci zmíněných soudruhů žijí mezi námi. A škodí dál. Jeden zajímavý exemplář má na svých webových stránkách ceník konzultací. Jedna cena za konzultaci v Nových Butovicích, druhou, vyšší za konzultaci mimo Nové Butovice. Inu, proč ne, pokud chce přirážkou na svou dopravu trestat potenciálního klienta za to, že se usadil v Karlíně nebo jiných Holešovicích. Jenže tyhle dvě ceny jsou v prvním řádku tabulky, označeném jako „v Praze“. A pod tím má druhou, „mimo Prahu“. A tam nabízí dvě další ceny – ano, chápete správně, za konzultaci v Nových Butovicích a mimo Nové Butovice. Jak ovšem dělá ty Nové Butovice mimo Prahu, to je mi dodneška záhadou.


Nicméně škodí jenom sobě. To u dalších členů tohoto rozvitého cechu myšlenková činnost ohrožuje i jejich zákazníky. Co je špatného, že se slovenský slevový server pojmenuje SlevaDne? Nic. Jen ve slovenštině je to ZľavaDňa. Což dává krásnou doménu zlavadna.sk. Zlá a vadná. Při práci přemýšleli.

Nedávno se podobného skutku dopustili v síti čerpacích stanic MOL. Ti mají svou webovou prezentaci na molcesko.cz, protože „čistou“ doménu mol.cz má – správně – v držení Mall.cz. Takže pro stránku s letní soutěží o tankování paliva se musí vydumat doména nová. A zkombinujete‑li přemýšlení s ostrovtipem, už je tu třeskutý výsledek jezdinamol.cz.

Jedna dobrá duše se optala, a co je na tom špatného? Takový pubertální vtípek. Schválně, co na to řeknou právníci konkurence, kterou by aktivita firmy mohla třeba zlobit. Dokážete si představit v moderním světě, kolik zákrutných paragrafů by se z toho dalo umotat? Nabádání, ohrožování a všechna ta další kulatá slůvka. Při práci přemýšlej.

Svoboda: Udrželi jsme fotbal v éteru o měsíc déle

Starší článek

Svodka Lucie Vaníčkové

Novější článek

Podobné zprávy

Názory

Kauza Home Credit a Čína: Netransparentní kampaň vás vyjde draho

Když ztratíte profesní zábrany, máte vlastně velkou výhodu. Můžete výrazně rozšířit repertoár nástrojů, které můžete použít.
12. 12. 201913. 12. 2019
Názory

Krásný: Co se děje v GfK?

Před několika měsíci výzkumná agentura celosvětově (i v ČR) prodala část aktivit konkurenční skupině Ipsos a nyní v redukci pokračuje
12. 12. 201912. 12. 2019
Názory

Sarvaš: Cenový a promo kulečník aneb šťouchy v praxi

Zatímco v minulosti si marketéři mysleli, že nejprve musíme změnit postoje, abychom změnili chování, tak u šťouchů je to jinak
10. 12. 201910. 12. 2019
Názory

Charvát: Praha chce lákat movitější návštěvníky. Ale čím?

Problém Prahy není komunikační, problém Prahy je organizační
9. 12. 20198. 12. 2019
číst předplatit

Lidé v pohybu

Veronika Burešová přebírá vedení H1.cz
Zuzana Bienvenu z Home Creditu přechází řídit komunikaci Mutumutu
Reklama
  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více