Libor Bouček bude tváří CNN Prima News

14. 1. 2020 09:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Novou tváří připravovaného zpravodajského projektu CNN Prima News bude moderátor, scenárista a dabér Libor Bouček. Stane se součástí týmu připravujícího několikahodinový ranní blok.

„Jsem přesvědčen, že Libor Bouček bude významnou posilou týmu CNN Prima News. Jeho nadšení pro kvalitní zpravodajství v kombinaci s obrovskou televizní zkušeností mě přesvědčilo, že je ideálním kandidátem“, řekl Marek Singer, generální ředitel skupiny Prima.

„Libor Bouček bude mít na starost přípravu a moderování ranního vysílacího bloku. Na vzájemnou spolupráci se velmi těším,“ doplnila ředitelka CNN Prima News Production Eliška Čeřovská. Podrobnosti a vysílací čas ranního bloku budou podle Primy oznámeny později.

„Přijmout nabídku vytvářet ranní vysílání CNN Prima News a provázet jím je pravděpodobně největší výzvou mé kariéry. Chci zúročit svoji téměř dvacetiletou praxi jak v rádiích, tak i v nejrůznějších televizních pořadech, a být tak divákům nejlepším ranním společníkem na televizním trhu. CNN Prima News bude nejen o důvěryhodnosti, rychlosti, ale i srozumitelnosti sdělení informací divákům. A to vše v nejmodernějším zpravodajském studiu ve střední Evropě. Když jsem před třiadvaceti lety jako návštěvník s údivem sledoval dění v atlantské centrále CNN, ani bych si netroufl snít o tom, že se jednoho dne můj osud s touto značkou pracovně spojí,“ řekl ke své nové roli Libor Bouček.

Nepřehlédněte
CNN Prima News odhalila studio a mění strukturu vedení, Ondráček odstoupil

Kariéra Libora Boučka je s televizí Prima dlouhodobě spjatá, provázel diváky reality show VyVolení, vědomostní show Máme rádi Česko nebo českou verzí legendární televizní soutěže Pevnost Boyard.

Mezi další projekty Libora Boučka patří šest ročníků České Miss, několik vyhlášení ankety Český slavík Mattoni, Superstar, slovenská taneční show Let’s Dance nebo talentová show Hlas Česko Slovenska. Byl jedním z moderátorů Evropy 2 a Frekvence 1, uváděl přenosy pěvecké soutěže Eurovision Song Contest.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.