Foto: DVTV

Nejoblíbenějším novinářem je Martin Veselovský

24. 7. 2019 13:07

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Agentura Nielsen Admosphere, která každoročně realizuje studii Zpravodajství a zpravodajské weby, nyní zveřejnila aktuální pořadí oblíbených novinářských osobností v Česku.

Nejoblíbenější novinářskou osobností u těch respondentů, kteří aktivně sledují práci svých mediálních oblíbenců, je aktuálně Martin Veselovský. Na druhém místě je jeho kolegyně z DVTV Daniela Drtinová, třetí místo patří Jindřichu Šídlovi.

Své oblíbence mezi novináři má přitom celkem 19 % respondentů výzkumu Nielsen Admosphere. 11 % z nich ho sleduje pouze v jeho médiu, 8 % pak nejen tam, ale i na sociálních sítích.

Foto: DVTV

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.