Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Gambrinus
Marketing

Cinkejte lahvovým, hlásá Gambrinus a končí s PETkami

Redakce MAM14. 2. 202014. 2. 2020

S heslem „Končíme s plastovým, cinkejte lahvovým“ odstartovala nová kampaň Gambrinusu z dílny agentury Triad. Pivovar v ní sází ikoničnost cinkání lahváčů a informuje spotřebitele, že Gambrinus již v PET lahvích nenajdou.

Pivovar Gambrinus ukončil začátkem roku produkci a distribuci piva v PET obalech. Toto rozhodnutí  je součástí strategie udržitelnosti Plzeňského Prazdroje a Gambrinus díky němu sníží produkci plastu až o 334 tun ročně. Pivovar se také stal letos partnerem organizace Ukliďme Česko, která má díky této podpoře vysbírat z přírody dalších 640 tun odpadu navíc.

„Všichni víme, že jednorázové plasty jsou problém, který stále více zbytečně znečišťuje naše okolí. V Gambrinusu jsme si řekli, že bez plastů to šlo desítky let a je čas přestat produkovat další plast tam, kde to není potřeba. Češi jsou pivní národ, který beztak preferuje lahvové a čepované pivo,“ říká senior brand manažer značky Gambrinus Jakub Marek.

Spot „Cinkejte lahvovým od Gambrinusu

„Lahvové pivo je charakteristické svým cinkáním, které neoddělitelně patří ke každému přípitku a vyvolává v nás chuť se ho napít. V porovnání s plastem sice lahváč trochu zatíží tašku, ale ulehčí přírodě,“ uvádí Rado Jankovič, creative team leader z Triadu. Právě na zvuku lahvového piva postavila agentura pro Gambrinus kampaň „Končíme s plastovým, cinkejte lahvovým!“.

Vizuály kampaně „Končíme s plastovým, cinkejte lahvovým“ od Gambrinusu

„Lahváče cinkají během celého svého životního cyklu. Když je neseme v síťovce z obchodu, v přepravkách v průběhu závozů i při vkládaní do automatu na vratné lahve. A nejvíc samozřejmě cinkají u přípitku s blízkými, třeba u sledováni fotbalu či grilování na zahradě. Právě to jsou momenty, které si při zvuku cinkání vybavujeme v paměti. Vyvolávají v nás nostalgii. To pivo v PETkách nikdy nedokáže,“ objasňuje myšlenku hlavního online spotu art director z Triadu Michal Dvorský. Spot uvidí spotřebitelé na Youtube či na Seznamu. Na melodii cinkání a nostalgii je postavená i trojice rádio spotů.

Kampaň běží také na Facebooku, kde se Gambrinus věnuje zvukům lahváčů a situacím spojeným s lahvovým pivem. „Na sociálních sítích chceme s pivaři hlavně diskutovat a bavit je. Ptáme se lidí na jejich vzpomínky spojené s cinkáním a diskutujeme s nimi o výhodách a nevýhodách piva ve skle. Samozřejmě s humorem a nadsázkou, která k pivu neoddělitelně patří,“ dodal Jakub Marek.

Kromě onlinu a rádia komunikuje pivovar zrušení PET lahví v místech prodeje, v outdooru i v tištených médiích. Kampaň poběží do půlky března. Spoty produkoval Triad Advertising ve spolupráci s produkcí Goodie Baddie. Na režisérskou židli usedl Jakub Machala.

Zavřít reklamu

Mladá fronta vyhlásila insolvenci a chystá reorganizaci

Starší článek

Top značky mají na Instagramu více sledujících než na Facebooku

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Gabčík, Kubiš a další parašutisté na sběratelské edici Heffronu

Palírna U Zeleného stromu navazuje na edice sběratelských etiket. Aktuální vzdá hold parašutistům, kteří položili život v boji za svobodu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Zálohované lahve musí přijít

Lidé jsou pro vratné lahve. Od nás jako výrobců očekávají, že přineseme řešení, říká šéf marketingu Mattoni 1873 Ondřej Postránský.
18. 5. 202217. 5. 2022
Marketing

V dubnu si výrazně polepšila venkovní reklama

Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v dubnu co do objemu nejlépe…
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Někteří obchodníci se úplně loučí s tištěnými letáky

Četné nápisy na schránkách činžovních domů „Nevhazovat letáky“ už možná do pár let nebudou potřeba. S rostoucími cenami papíru a zvyšujícími se náklady na…
18. 5. 202218. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
CNC kveten 2022

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.