Z agentury Wunderman se stává Wunderman Thompson

1. 10. 2019 10:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Největší marketingová agentura v České republice, Wunderman s.r.o., se mění na Wunderman Thompson s.r.o. Pod novým brandem společnost vystupuje od od 1. října 2019.

Globální rebranding je vyústěním fúze dvou agentur – Wunderman a J. Walter Thompson (JWT), obě spadající do skupiny WPP.

Wunderman Thompson je marketingovou agenturou, která spojuje data, kreativitu a technologie. „Tímto spojením se stáváme ještě důležitějším hráčem na lokálním i globálním trhu. U našich klientů chceme ještě intenzivněji rozvíjet to, co je nám již dnes vlastní – propojení kreativity, zákaznické zkušenosti, datové analytiky a personalizovaného marketingu s využitím moderních technologií,“ říká CEO agentury Bronislav Kvasnička.

Po celém světě pod Wunderman Thompson působí 20.000 zaměstnanců na 90 trzích. V pražské pobočce pracuje nyní přes 400 expertů v oblasti kreativy, dat a technologií.

Nepřehlédněte
Adweek porovnával agentury podle rychlosti růstu

„Při diskusích nejen s lokálními, ale i s globálními klienty, řešíme častý problém. Říkají: pomozte nám růst, pomozte nám najít nové služby, definovat segmenty, produkty, nová místa na trhu, nové příležitosti. Dnes agentury nejsou jen exekutivními dodavateli řešení, ale aby mohly na trhu obstát, musejí se svým klientům stát partnery a významně se podílet na tvorbě strategie. Takové strategie, která obsáhne zákaznickou zkušenost napříč všemi kanály komunikace, využití dat pro personalizaci   i technologická řešení nejen pro oblast marketingu – a právě toto je dnes naším úkolem, naší každodenní výzvou,“ říká Bronislav Kvasnička.

V rámci rebrandingu na Wunderman Thompson dochází ke změně názvu, jakékoliv další legislativně-obchodní informace zůstávají beze změny.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.