Foto: Dedoles

E-shop Dedoles spustil kampaň v televizi a rádiu

7. 10. 2019 14:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

E-shop Dedoles se svou reklamou míří poprvé do televize (stanice Prima Group), do kin a na rádia (Kiss, Beat a Country). Doplní tak svou online kampaň, na které měl až do teď postavenou celou propagaci nejen v Česku, ale i na Slovensku, v Rakousku či Itálii.  E-shop zároveň vyzval své fanoušky, aby natočili svůj vlastní spot “jak vidíš Dedoles ty”.

Dedoles chce v kampani inspirovat Čechy k nákupu udržitelné módy. V televizi se má objevit také nejlepší ze spotů, které mají natočit fanoušci této slovenské značky. Na televizních obrazovkách, v kinech či v rádiu chce Dedoles veřejnost inspirovat k zodpovědnosti k sobě samým i budoucím generacím – skrze zachování individuality a nákupem udržitelných produktů.

„Zákazníci u nás najdou módu s originálním designem, která je vystihuje, a ze které budou mít radost a také dobrý pocit. Neprodáváme jen ponožky, legíny či mikiny, máme jasnou filozofii: chceme lidi učit respektu a zodpovědnosti k sobě samým, přírodě i budoucím generacím. Abychom pozitivním způsobem inspirovali masy, musíme růst a naše činnost musí být ještě více známá. I proto jsme se rozhodli pro reklamu v televizi, která má stále největší zásah a patří k nejdůvěryhodnějším médiím,“ vysvětluje Martina Rypáková, brand manažerka Dedoles.

Hlavním tématem reklamy od agentur Work&Hugs a SORRYWECAN režírované Rolandem Wraníkem je svoboda rozhodnout se obléci si právě to, co člověka nejvíce vystihuje a vyjadřuje jeho náladu a individualitu. Video přechází mezi přírodním prostředím, kde lidé čerpají inspiraci, a urbanistickým, ve kterém se každodenně pohybují. Přírodní scenérie se natáčely například okolo nejkrásnějšího stromu Evropy 2014 v Hájnej Novej Vsi. Městské záběry pak vznikaly na střeše bratislavského domu Istropolis.

Kampaň odstartovala 1. října na kanálech Prima Group, v kinech, onlinu a na sociálních sítích 14. září. Od 1. do 16. října běží také na rádiu Kiss, Beat a Country. Pracuje s claimem “Dedoles – spojený s přírodou, inspirovaný tebou”, který má odrážet filosofii e-shopu. Podle ní mohou lidé dát přednost produktům z kvalitních materiálů, jež kladou důraz na etiku a udržitelnou výrobu.

Mohlo by vás zajímat
Stáčená ekodrogerie: dm rozšiřuje síť plnících stanic

E-shop zároveň vyzval své fanoušky, aby natočili svůj vlastní spot “jak vidíš Dedoles ty”. Ten nejlepší bude odvysílaný v rámci televizní kampaně. Dedoles tak chce zákazníky ještě více zapojit do svých aktivit. S pomocí zákazníků také letos plánuje vysadit 40 000 stromů. Jeden strom Dedoles zasadí při nákupu každého páru veselých eko ponožek Zasaď strom. Další díky příspěvkům Dedoles drobné, které zákazníci nechávají na vysazování stromů při svém nákupu. Touto cestou vybral již více než půl milionu korun.

Foto: Dedoles

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.