Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Bistro Social vytvořili s Facebookem nový mentoringový program

Redakce MAM3. 10. 20193. 10. 2019

Mentoringový program Dentsu Social Performance Academy vytvořila agentura Bistro Social ze skupiny Dentsu Aegis Network ve spolupráci s Facebookem. Program má své účastníky naučit správně pracovat s novými nástroji, pomoci jim optimalizovat jejich kampaně a dělat pravidelné audity všech aktivit. 

Cílem individuálního programu ve formě mentoringu je prohloubení znalosti v oblasti social media marketingu na klientské straně a zároveň prezentace nových možností této rostoucí platformy především v oblasti sofistikovaných výkonnostních kampaní.


„Blížící se hlavní prodejní sezóna nás inspirovala ke společnému programu přímo s Facebookem. Klient, který se zapojí do programu, získá možnost individuálních konzultací nejen s námi, ale také přímo se zástupcem Facebooku. Bude tak moci s těmito mentory detailně nastavovat kampaně a auditovat současný stav,“ popsal, jak bude program fungovat, ředitel Bistra Social Ondřej Pavelek.

Rostoucí důraz na výkonnostní formáty a jejich měření ukazují, že kampaně na Facebooku už nejsou jenom záležitostí engagementu. Rozvoj dynamické reklamy v kombinaci s využíváním produktových katalogů také stojí za rostoucími mediálními investicemi.

„Mezi nejzajímavější novinky patří možnost automatické adaptace televizních spotů pro FB v podobě programu Mobile Works, nebo také měření nárůstu konverzí pomocí Conversion lift,“ dodává Pavelek.

Mohlo by vás zajímat
Facebook koupil firmu zabývající se ovládáním přístrojů pomocí myšlenek

Veronika Němcová bude řídit komunikaci Siemensu v Česku

Starší článek

Karel Gott v reklamě. Mistr je dlouho odmítal, v poslední dekádě si v nich s chutí zahrál

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Trendy a data na sociálních sítích podle Socialbakers

Mezi klíčová zjištění Socialbakers’ Q3 Trend Report patří data o investicích do reklamy, social commerce, Influencer marketing a video formáty
12. 12. 201912. 12. 2019
Marketing

P.R.ciny Bohuslava Bohuňka vychází knižně

Po bezmála šesti letech své on-line existence vychází kniha s podtitulem 100 mýtů o PR
12. 12. 201912. 12. 2019
Marketing

“Jak na sítě” vychází jako audiokniha, načetla ji Tereza …

Kniha Elišky Vyhnánkové & Michelle Losekoot měla po 3 týdnech na trhu už 17 tisíc výtisků
12. 12. 201912. 12. 2019
Marketing

Baset s Noskem natočili spoty pro Aligatora

Režisér Pavel Nosek a kameraman Jan Baset Střítežský ze společnosti Punkfilm natočili reklamní spoty pro značku mobilních telefonů
11. 12. 201912. 12. 2019
číst předplatit

Lidé v pohybu

Veronika Burešová přebírá vedení H1.cz
Zuzana Bienvenu z Home Creditu přechází řídit komunikaci Mutumutu
Reklama
  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více