Foto: Hamleys

Red Bull a hračkářský řetězec Hamleys otevřou společný obchod v Praze

10. 9. 2019 11:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Oblečení a doplňky značky Red Bull bylo možné v rámci evropských obchodů sehnat pouze v domovském Rakousku. Ve čtvrtek 12. září se ovšem v pražské prodejně hraček Hamleys otevře Red Bull Shop.

„Ve spojení obou značek je pro nás klíčové rozšíření sortimentu pro mladé dospělé, jak z řad Čechů, tak turistů. Hamleys jsme otevírali čistě jako hračkářství se sortimentem zaměřeným primárně na děti do 12 let. Postupem času se ale ukázalo, že Hamleys je atraktivní destinací nejen pro rodiče nebo prarodiče s menšími dětmi, které jsou stále naší primární cílovou skupinou, ale také pro teenagery a young adults, kteří Hamleys navštěvují v párech nebo ve skupinách. Proto hledáme zajímavé značky, kterými bychom doplnili a rozšířili naši nabídku právě pro tuto, řekněme, sekundární cílovku,“ říká Karolína Prýmková z Hamleys.

Nepřehlédněte:
Redbullizace a fotbalový sen z Lipska

„Zároveň se snažíme do Čech přivážet značky a produkty, které nejsou na českém trhu běžně k dostání. Před několika týdny jsme proto otevřeli první evropský shop brazilské firmy Iron Studios, která vyrábí sběratelské postavy akčních hrdinů. A nyní tedy otevíráme, vyjma Rakouska, první kamenný obchod Red Bull oblečení a merchandisingu v Evropě a vůbec první Shop-In-Shop této značky,“ dodává Prýmková. 

Hlavním bodem programu otevření prodejny bude show Petra Krause, trial bikera a ambasadora značky Red Bull

Foto: Hamleys

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.