Foto: Heinz

Romance pokračuje, Heinz vyrobil kečupy s tetováním Eda Sheerana

13. 8. 2019 10:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Romance mezi značkou kečupů Heinz a britským zpěvákem Edem Sheeranem má další epizodu. Poté co Sheeran svou náklonnost ke značce Heinz dotáhl tak daleko, že si nechal její logo vytetovat na levou ruku a speciální edici dochucovadla „Edchup“ zařadil mezi svůj merch, Heinz teď vyrobil lahve se Sheeranovo tetováním.

Sheeranova láska k Heinz nabrala již mnoho podob, jako třeba když výrobce rajčatového dochucovadla nedávno spustil reklamu s účinkujícím superfanouškem Sheeranem. A jak včera trefně poznamenal týdeník Adweek: „Celý románek mezi značkou a zpěvákem se rychle přibližuje úrovni nesnesitelně okouzlenému páru celebrit. A v duchu předchozích podivných propojení, jako mezi Angelinou Jolie a Billy Bob Thorntonem, mají teď Sheeran a Heinz i shodná tetování.“

Heinz tedy včera oznámil limitovanou edici lahví “Ed Sheeran X Heinz” se zpěvákovým tetováním a vlastnoručním podpisem, kterých vyrobil pouhých 150 kusů. Americká firma tak mimo jiné pokračuje v oslavách 150. výročí svého vzniku. 104 kusů teď bylo uvolněno do online loterie a tři lahve budou tento čtvrtek vydraženy v aukční síni Christie’s.

https://www.instagram.com/p/B1DnOPxhSDz/

Lahve byly vytvořeny agenturou David a je na nich výběr z nespočtu Sheeranovo tetování včetně loga Heinz. Limitovaná edice lahví s kečupem je také vydávána na závěr zpěvákova turné Divide, které nedávno zlomilo rekord nejvýdělečnějšího turné všech dob.

Nepřehlédněte:
Nahé boomerangové gify: To je nový hit sextingu na Instagramu

Foto: Heinz

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.