Foto: goldendrum.com

Festival Golden Drum s českými porotci i Slavojem Žižekem

23. 7. 2019 13:07

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

26. ročník mezinárodní kreativní soutěže Golden Drum se uskuteční pod heslem Creativity 4 Change 17. a 18. října opět ve slovinské Portoroži. V zatím jedenáctičlenné porotě prestižního festivalu usednou za Česko dva kreativci: Martin Ježek, strategický ředitel agentury Kindred.MSL, která je i exkluzivním PR partnerem ročníku a David Suda, kreativní ředitel WMC/Grey.

V pestré paletě řečníků, jejichž průběžně doplňovaný seznam naleznete zde, se objeví třeba i filosof Slavoj Žižek. Uzávěrka přihlášek do soutěže, kterou pořádá slovinská reklamní komora, je 13. srpna. Shortlisty soutěže budou oznámeny 16. října a vyhlášení vítězů pak 18. října.

26. ročník je věnován kreativitě, která pohání ke změně, jak v lokálním, tak v globálním měřítku. Pořadatelé Golden Drum k tomu dodávají: „Jako je změna jedinou konstantou, tak je kreativita jednou z jejích nejsilnějších pohonů. Se sloganem Creativity 4 Change obracíme pozornost na propagaci, která bude k dobru zítřka.“

Foto: goldendrum.com

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.