Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

WebTop100: Trendy digitálu pro rok 2017

Redakce MAM28. 11. 20169. 7. 2019

Pochopení zákazníka a jeho zasažení v tu pravou chvíli – to je to, k čemu moderní digitální marketéři napínají své úsilí.

Content marketing

82 % společností začlenilo obsahový marketing do své strategie, pouze 29 % z nich má však obsahovou strategii zdokumentovanou (zdroj: Content Marketing Institute).

Ač je číslo zdokumentovaných strategií meziročně o 10 % vyšší, ukazuje se, že je důležité i pohotově reagovat na aktuální dění. Real-time content marketing je čím dál tím oblíbenější. Cílem contentu u B2B je generování leadů, u spotřebitelů prodej.

Multidevice

57 % uživatelů by nedoporučilo firmu se špatným mobilním webem (zdroj: CMS Report).

Na spoustě webů nefunguje mobilní verze. Mobil ale sehrává důležitou roli v přednákupní fázi a k nákupnímu rozhodnutí dochází právě na telefonech…

Programmatic

Programatická reklama dnes představuje 62 % displejové on-line reklamy a do roku 2018 se očekává nárůst až na 82 % (zdroj: MediaPost). Ačkoliv se jedná o odhad, delší dobu pozorujeme její raketový růst.

Nejzásadnější příležitostí je flexibilita tohoto reklamního formátu. Kampaně lze analyzovat a optimalizovat v reálném čase.

Customer experience

86 % zákazníků by si připlatilo za lepší zákaznickou zkušenost. Pouze 1 % zákazníků má však pocit, že prodejci dokážou soustavně naplňovat jejich očekávání (zdroj: Forbes).

Tento nepoměr ukazuje obrovskou příležitost, před kterou stojí všechny společnosti: jaký vliv by mělo na tržby a zisky, pokud by dokázaly zvýšit podíl dlouhodobě spokojených zákazníků “pouze” na 5 %?

Atribuční modelování

72,4 % marketérů uvedlo, že vůbec nevědí, proč si daný model vybrali nebo zvolili nejjednodušší atribuční řešení (zdroj: Bizible).

Těmi nejjednoduššími možnostmi atribuce jsou tzv. single-touch modely, které konverzi připisují pouze jednomu zdroji. Tento přístup je ale v multichannelu pro většinu firem nedostačující a může vést ke špatným rozhodnutím.

Recept na univerzálně použitelný atribuční model bohužel neexistuje, a tak je na firmách samotných, aby si iterováním vybudovaly svůj vlastní model, který jim nebude zkreslovat výsledky.

×

Komunikační poučení z amerických voleb

Starší článek

Tenisky s podpisem a káva v Cadillacu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více