Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

10. B2B firmy chtějí od marketingu propisky

Redakce MAM7. 3. 20169. 7. 2019

Řada českých a slovenských B2B firem vnímá marketing jako páté kolo u vozu. Ukazují to výsledky desáté vlny průzkumu B2B monitor agentury B-inside. Firmy úkoly marketingu redukují na objednávání propagačních materiálů a reklamních předmětů, případně na propagaci prostřednictvím vlastních médií (na webu, na sociálních sítích a podobně). Přitom B2B firmy se skutečným marketingovým řízením rostou až trojnásobně oproti podnikům, ve kterých marketing nemá výraznou roli. Naprostá většina firem (94 procent) také říká, že má definované vize, mise a sepsané dlouhodobé hodnoty společnosti. Zároveň ovšem přiznávají, že jde často jen o formalitu, o které zaměstnanci nevědí.

×

1. O2 versus média: boj o reklamu

Starší článek

Na ME ve fotbale bez medaile

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Konec předsudků proti nealko pivu. Birell přichází s novou kampaní od VCCP

Značka Birell spouští v České republice a na Slovensku novou kampaň zaměřenou na základní řadu neochucených nealkoholických piv. Cílem komunikace je…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Aures Holdings expanduje s projektem Driverama do západní Evropy

Online projekt Driverama zahájí na trhu v Německu, do pěti let se rozšíří do dalších jedenácti evropských zemí. Akcionáři dají na expanzi stovky milionů eur.
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více