Do WOO přichází nový Head of Social Petr Míka a Art Director Václav Vanter

30. 8. 2019 09:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Agentura World of Online rozšířila své social media oddělení a oddělení kreativy. Dohled nad správou sociálních sítí významných značek společností Unilever, elem6 a Amica přebírá Petr Míka, který přišel z agentury Kindred. Do agentury nastoupil v červnu tohoto roku. “WOO mi dalo možnost realizovat své nápady. Mám k jejich realizaci tým skvělých lidí. Věřím, že o výsledcích našeho oddělení hodně uslyšíte.” říká.

Václav Vanter

Kreativu WOO zastřešuje nový Art Director Václav Vanter, který sbíral na této pozici zkušenosti v regionálních reklamních agenturách. Je také zakladatelem e-shopové značky Lalawoom. “World of Online je pro mě příjemným překvapením. Věřím, že společně zvládneme dosáhnout efektivního způsobu komunikace mezi brandem a zákazníkem. Grafika musí lidi bavit, ale zároveň nesmíme zapomínat na to, že musí být také funkční. Bude to jízda na kterou se těším.”

Agentura World of Online se specializuje na online marketing. Její hlavní doménou jsou influenceři a správa sociálních sítí.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.