Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Extra

Zvuky džungle a košíková. Kreativní koncepty nealka očima odborníků

Irena Buřívalová4. 8. 20205. 8. 2020

Odborníci hodnotí kreativní koncepty ve vysoce konkurenčním segmentu nealka.

  • Anna Brůžková, Dago
  • Linda Petrová, Wellen

Innocent

Rusko

Firma Brighten.ru upozorňuje na nové příchutě smoothie formou displeje s chlazením. Cílem kampaně bylo přijít s instalací, kterou nelze přehlédnout. Improvizovaná tropická oáza se zvuky exotických zvířat a ptáků minimálně tento záměr splňuje. Podle Coca‑Cola HBC Russia se prodeje produktu v tomto obchodě zvedly o 488 procent.

Anna Brůžková

⭐⭐⭐⭐

Nápad tropického vystavení na čerstvé a zdravé šťávy značky Innocent určitě oceňuji. Jedná se o obrandovanou lednici, která na první pohled působí jako takový malý prales. Co mi malinko vadí, je „umělost“. Chápu, že nelze dát do storu živé lopuchy, ale je nutno v těchto dekoračních prvcích volit opravdu pečlivě a realisticky. V opačném případě pak mohou být tato vylepšení a nápady spíše negativní.

Linda Petrová

⭐

Naprosto neplní cíl. Je to sice oblepené džunglí, ale příchuť nevidno, natož aby se na ni upozorňovalo. Není vidět ani na produkt a jeho komunikace v podstatě úplně chybí. Tady forma převálcovala obsah, ale to se u POS stát nemá.

Mountain Dew

USA

Cílem kampaně Bish Creative bylo vtáhnout spotřebitele do hry bez ohledu na věk v době konání americké basketbalové soutěže NBA s vrcholem v podobě All Stars Game. Instalace je dobře viditelná, aniž by bránila volnému pohybu zákazníků po nákupní ploše.

Anna Brůžková

⭐⭐⭐⭐⭐

Basketbalová kampaň na Mountin Dew je naprosto skvělá. Jakákoliv hra a interakce se zákazníkem je vždy velké plus a to se v tomto případě podařilo
bravurně. Jediné, čeho bych se z produkčního pohledu bála, je praktičnost vystavení. Zejména basketbalové balony by v některých obchodech nevydržely ani pár hodin (bohužel).

Linda Petrová

⭐⭐⭐⭐⭐

Yes, we can. Tohle fakt vtahuje. Jednoduché řešení, stabilní, evidentně jde použít vícekrát. A nese si v sobě značku, která je partnerem NBA. Dobře umístěné, nebere podlahovou plochu a je zde dost místa pro viditelný produkt. Podařené.

Probeer Honest

Nizozemsko

Takto představovala společnost Probeer Honest nové příchutě svých organických čajů v nizozemském řetězci Albert Heijn. Za koncepci je zodpovědná firma Young Perfect. Značka vznikla v roce 1998, impulsem bylo, když si jeden ze zakladatelů šel zaběhat a zatoužil uhasit žízeň něčím svěžím s nízkým obsahem kalorií.

Anna Brůžková

⭐⭐⭐⭐

Přírodní set POS prvků jako je stojan, roll-up a závěsná reklama vypadá v kombinaci s pultem na bylinky velice svěže. Klasický kartonový stojan ve tvaru lahvičky nápoje není v dnešní době nic nového. To podle mě není moc
kreativní, ale zase je stále funkční a účinný.

Linda Petrová

⭐⭐

Klasika — když je to organické, jsou tam bedničky a juta. Proč ale ten obří kancelářský roll‑up? V provozu naprosto nepraktické, objemné a stínící. Vizualita a funkce se nepotkaly.

×

OBRAZEM: „Spolu jako nikdy dřív.“ Coca-Cola věnovala stovkám podniků reklamu

Starší článek

VIDEO: Rapper Tinie pro Burger King. Zákazníkům tančí na sendviči

Novější článek

Podobné zprávy

Extra

Učte se od marketingových es a získejte mezinárodní titul MSc.

ADVERTORIAL Jako markeťáci to nemáte snadné. Nesmíte usnout na vavřínech, jenže existuje jen málo míst, kde získáte komplexní přehled o moderním…
25. 2. 202125. 2. 2021
Extra

MÍSTO PRODEJE: Velké dilema lékáren

Zachovat a ctít tradici i barevnost, nebo se postit do odvážnějších kombinací s rizikem matení zákazníka? Schubert Apotheke Pullach,…
25. 2. 202125. 2. 2021
Extra

Levný e-shop se může hodně prodražit

ADVERTORIAL Budování e-shopu je klasický IT projekt se svými pravidly, postupy a také riziky. Podcenění některé z jeho fází může způsobit značné…
22. 2. 202122. 2. 2021
Extra

Svatý grál retailu. Na vrcholu pyramidy je značka

Na vrcholu je značka, řídí vše, co je pod ní a zespoda se zase vše řídí značkou. Pak přichází kontext, základní strategie všeho. Stejně jako…
17. 2. 202117. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více