Zvuky džungle a košíková. Kreativní koncepty nealka očima odborníků
Odborníci hodnotí kreativní koncepty ve vysoce konkurenčním segmentu nealka.
Anna Brůžková, Dago Linda Petrová, Wellen
Innocent
Rusko
Firma Brighten.ru upozorňuje na nové příchutě smoothie formou displeje s chlazením. Cílem kampaně bylo přijít s instalací, kterou nelze přehlédnout. Improvizovaná tropická oáza se zvuky exotických zvířat a ptáků minimálně tento záměr splňuje. Podle Coca‑Cola HBC Russia se prodeje produktu v tomto obchodě zvedly o 488 procent.
Anna Brůžková
⭐⭐⭐⭐
Nápad tropického vystavení na čerstvé a zdravé šťávy značky Innocent určitě oceňuji. Jedná se o obrandovanou lednici, která na první pohled působí jako takový malý prales. Co mi malinko vadí, je „umělost“. Chápu, že nelze dát do storu živé lopuchy, ale je nutno v těchto dekoračních prvcích volit opravdu pečlivě a realisticky. V opačném případě pak mohou být tato vylepšení a nápady spíše negativní.
Linda Petrová
⭐
Naprosto neplní cíl. Je to sice oblepené džunglí, ale příchuť nevidno, natož aby se na ni upozorňovalo. Není vidět ani na produkt a jeho komunikace v podstatě úplně chybí. Tady forma převálcovala obsah, ale to se u POS stát nemá.
Mountain Dew
USA
Cílem kampaně Bish Creative bylo vtáhnout spotřebitele do hry bez ohledu na věk v době konání americké basketbalové soutěže NBA s vrcholem v podobě All Stars Game. Instalace je dobře viditelná, aniž by bránila volnému pohybu zákazníků po nákupní ploše.
Anna Brůžková
⭐⭐⭐⭐⭐
Basketbalová kampaň na Mountin Dew je naprosto skvělá. Jakákoliv hra a interakce se zákazníkem je vždy velké plus a to se v tomto případě podařilo
bravurně. Jediné, čeho bych se z produkčního pohledu bála, je praktičnost vystavení. Zejména basketbalové balony by v některých obchodech nevydržely ani pár hodin (bohužel).
Linda Petrová
⭐⭐⭐⭐⭐
Yes, we can. Tohle fakt vtahuje. Jednoduché řešení, stabilní, evidentně jde použít vícekrát. A nese si v sobě značku, která je partnerem NBA. Dobře umístěné, nebere podlahovou plochu a je zde dost místa pro viditelný produkt. Podařené.
Probeer Honest
Nizozemsko
Takto představovala společnost Probeer Honest nové příchutě svých organických čajů v nizozemském řetězci Albert Heijn. Za koncepci je zodpovědná firma Young Perfect. Značka vznikla v roce 1998, impulsem bylo, když si jeden ze zakladatelů šel zaběhat a zatoužil uhasit žízeň něčím svěžím s nízkým obsahem kalorií.
Anna Brůžková
⭐⭐⭐⭐
Přírodní set POS prvků jako je stojan, roll-up a závěsná reklama vypadá v kombinaci s pultem na bylinky velice svěže. Klasický kartonový stojan ve tvaru lahvičky nápoje není v dnešní době nic nového. To podle mě není moc
kreativní, ale zase je stále funkční a účinný.
Linda Petrová
⭐⭐
Klasika — když je to organické, jsou tam bedničky a juta. Proč ale ten obří kancelářský roll‑up? V provozu naprosto nepraktické, objemné a stínící. Vizualita a funkce se nepotkaly.