Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Kaufland se stal partnerem českého hokeje

Kaufland se stal partnerem českého hokeje

Ambasadorem nového partnerství se stal Jaromír Jágr
Redakce MAM 31. 10. 201931. 10. 2019
Philip Parun: Hráči NBA jsou v marketingu maximálně využívaní

Philip Parun: Hráči NBA jsou v marketingu maximálně využívaní

Rozhovor: Phillip Parun miluje basketbal od malička. Přes angažmá v marketingu Vodafonu a Ogilvy se k basketbalu vrátil.
Marek Tesař 10. 9. 20194. 10. 2019
Divák v aréně v hlavní roli. Konečně!

Divák v aréně v hlavní roli. Konečně!

Investice do infotainmentu a obecně do eventové zábavy se už naštěstí stala pevnou součástí rozpočtů sportovních akcí.
Tadeáš Drahorád, Go4Gold 27. 8. 201927. 8. 2019
Český ženský fotbal má novou vizuální identitu

Český ženský fotbal má novou vizuální identitu

Logo připomínající rovnítko odkazuje na rovnost mužů a žen. Autorem konceptu je agentura intoit.
Redakce MAM 16. 8. 201923. 9. 2019
Ženské ragby láká víc než mužské, říká Martin Charvát

Ženské ragby láká víc než mužské, říká Martin Charvát

Zprávy o ženském ragby jsou čtyřikrát citovanější, tvrdí kreativec, stratég a ragbista
Bohuslav Bohuněk 7. 8. 201927. 8. 2019
Svoboda: Udrželi jsme fotbal v éteru o měsíc déle

Svoboda: Udrželi jsme fotbal v éteru o měsíc déle

Rozhovor s nejvýznamnějším mužem českého fotbalu, Dušanem Svobodou.
Marek Tesař 26. 7. 201923. 9. 2019
Prioritou Českého olympijského výboru je přilákat ke sportu mladé lidi, říká Jiří Kejval

Prioritou Českého olympijského výboru je přilákat ke sportu mladé lidi, říká Jiří Kejval

Rozhovor: Olympijští diváci nám stárnou.
Marek Tesař 23. 4. 201923. 9. 2019
Fotbalová Slavia získává nové marketingové partnery

Fotbalová Slavia získává nové marketingové partnery

Klub oznámil zahájení spolupráce se značkami Puma a prodejcem sportovního zboží Sportisimo. Společnosti Puma a Sportisimo se od jarní sezony stanou oficiálními partnery nejstaršího českého fotbalového…
Martina Vincencová 4. 1. 20192. 10. 2019
Sparta zkoumá, kolik toho vydrží fotbaloví fanoušci

Sparta zkoumá, kolik toho vydrží fotbaloví fanoušci

Víte, čeho se majitelé firem obávají nejvíc? Největší noční můrou je pro ně poškození dobrého jména nebo značky jejich podniku, alespoň to tvrdí loňská studie společnosti Aon. Fotbaloví bossové jsou, co se týče…
Vladan Vaněk 12. 12. 201823. 9. 2019
  • Předchozí stránka
  • 1
  • …
  • 10
  • 11
  • 12
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.