Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Nebuď bafuňář. Nová kampaň cílí na transparentnost ve sportu

Eos media spouští svou první brandovou kampaň v historii. Zaměřuje se na neefektivní „bafuňářství“ v českém sportu.
Tisková zpráva

Nebuď bafuňář. Nová kampaň cílí na transparentnost ve sportu

Eos media spouští svou první brandovou kampaň v historii. Zaměřuje se na neefektivní „bafuňářství“ v českém sportu.
Tisková zpráva
Mastercard vzdává hold Lize mistrů filmem s Lionelem Messim

Mastercard vzdává hold Lize mistrů filmem s Lionelem Messim

Ve snímku nabitém emocemi, který vznikl za pomoci umělé inteligence, se čtyřnásobný vítěz Ligy mistrů a sedminásobný držitel Zlatého míče ohlíží za počátky své sportovní kariéry.
Redakce MAM 16. 5. 202216. 5. 2022
Začíná sedmá sezona Samsung MČR v mobilních hrách

Začíná sedmá sezona Samsung MČR v mobilních hrách

V nové sezoně nejprestižnější české mobilní esportové soutěže poznají své mistry herní tituly Brawl Stars a League of Legends: Wild Rift.
Redakce MAM 13. 5. 202213. 5. 2022
Agentura Grunex koupila herní portál Zing.cz

Agentura Grunex koupila herní portál Zing.cz

Agentura Grunex, specializující se na herní média, marketingové a esportové služby, koupila od společnosti Xzone přední český herní portál Zing.cz.
Pavel Hejkrlík 5. 5. 20225. 5. 2022
NBA láká diváky během play off na virtuální zážitky v Pixel areně

NBA láká diváky během play off na virtuální zážitky v Pixel areně

Basketbalová NBA představila pro play off speciální virtuální prostor Pixel Arena v aplikaci NBA, která nabízí divákům větší zážitky ze zápasů i díky gamifikačním prvkům. 
Pavel Hejkrlík 5. 5. 20225. 5. 2022
Aréna v Holešovicích se nově jmenuje Sportovní hala Fortuna

Aréna v Holešovicích se nově jmenuje Sportovní hala Fortuna

Sportovní hala v pražských Holešovicích dokončená v roce 1962 dala nový domov českému hokeji, který se do ní „přestěhoval“ z legendární Štvanice, v dobách své největší slávy hostila nejenom hokejové šampionáty, ale…
Redakce MAM 4. 5. 20224. 5. 2022
Esport chce proniknout do mainstreamu

Esport chce proniknout do mainstreamu

Růst sledovanosti a jedinečná šance na oslovení zajímavé cílové skupiny vede stále více značek do esportu. Odvětví potřebuje stvořit hvězdy, které bude znát široká veřejnost, a dostat se do povědomí i mimo hlavní…
Pavel Hejkrlík 2. 5. 20222. 5. 2022
Hrdí lvi! Česká fotbalová reprezentace představila novou vizuální identitu

Hrdí lvi! Česká fotbalová reprezentace představila novou vizuální identitu

Česká fotbalová reprezentace představila kompletní novou vizuální identitu. Prezentovala ji v pražském O2 Universu na galavečeru s názvem Hrdí lvi.
Pavel Hejkrlík 27. 4. 202227. 4. 2022
Kaufland vstupuje do esportu. Spojil se s týmem Sinners

Kaufland vstupuje do esportu. Spojil se s týmem Sinners

Kaufland jako první retailový řetězec v České republice vstupuje do světa esportu a spojil se s libereckým profesionálním týmem Sinners.
Pavel Hejkrlík 22. 4. 202222. 4. 2022
Do esportu míří s novým týmem i Lamborghini

Do esportu míří s novým týmem i Lamborghini

Italská značka Lamborghini, patřící do koncernu Volkswagen, představila vlastní esportový tým a podepsala tři závodní jezdce.
Pavel Hejkrlík 12. 4. 202212. 4. 2022
V Česku se o esport zajímá 21 procent populace

V Česku se o esport zajímá 21 procent populace

Téměř 40 procent Čechů dokáže definovat, co znamená esport. Navíc 21 procent populace se o něj aktivně zajímá a esportové zápasy hraje či sleduje.
Redakce MAM 24. 3. 202224. 3. 2022
InfografikaFanoušci mění pravidla hry

InfografikaFanoušci mění pravidla hry

Společnost Nielsen mapuje globální změny v chování lidí sledujících sport a jejich dopad na sponzoring a distribuci obsahu. Sportovní fandové teď jedou na Twitchi a TikToku.
Radana Čechová 23. 3. 202224. 3. 2022
  • 1
  • 2
  • 3
  • …
  • 12
  • Další stránka
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.