Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Retail

V retailu musíš být vidět

AdvertorialMarcel Valo, POS Media14. 7. 202213. 7. 2022

Kdo chce prodávat, musí být vidět, v in-store prostředí to platí dvojnásob a je zřejmé, že kreativa hraje klíčovou roli. Proto má POS Media vlastní kreativní oddělení a rovnou ve čtyřech evropských státech.

Agentura POS Media je na českém i evropském trhu lídrem v oblasti shopper marketingu. A i když své služby postupně rozšířila do komplexního portfolia marketingové agentury, tak jedno oddělení zakládala až před pár lety – to kreativní. Existoval pro to dobrý důvod.

Na českém trhu naleznete málo agentur, které by měly tak dlouhou tradici a nabízely tak rozsáhlé portfolio služeb v oblasti marketingu, a zvláště pak shopper marketingu, jako je POS Media. I přesto jedno oddělení patří spíše k těm mladším. Jde o kreativní tým.

„Důvod byl prostý, dělat dobře kreativu v retailu je velký kumšt. Nestačí být zdatný grafik či výtvarník, ale musíte mít obrovský přehled o materiálech a možnostech konstrukčních řešení přímo na ploše prodejny. A protože POS Media si vždy zakládala na vysoké kvalitě svých služeb, muselo zkrátka kreativní oddělení počkat až v agentuře bude dostatečné know–how na špičkové realizace,“ říká Lenka Gajzurová, která nyní řídí všechna kreativní oddělení ve skupině a českou pobočku před třemi lety zakládala.


Získaná ocenění svědčí o skvělých schopnostech

Její slova nadmíru potvrzují výsledky agentury POS Media, kdy od prvního roku existence sbírají jednotlivé realizace ocenění v nejprestižnějších soutěžích zaměřených na tento specifický a náročný obor. Mezi oceněnými reklamními nosiči tak jsou například zakázky od značek jako jsou: Bonduelle, Pampers, Lay’s, Pepsi, Amundsen, Captain Morgan, Targa Florio od Kofoly, nebo méně známá značka Unileveru Seventh Generation.


„Nejvíce si určitě vážíme úspěchu v soutěži POPAI, kde jsme získali cenu dva roky po sobě, a to za nejlepší shop–in–shop v kategorii Potraviny pro Magnum Ruby, v kategorii Nealkoholické nápoje pro vodu Kláštorná a o rok později v kategorii Drogérie, kosmetika pro shop-in-shop Fa,“ vyjmenovává Juraj Molnár, art director českého týmu.

Shop–in–shop je královská disciplína, aby v obchodě vynikl, je potřeba mít skutečně ohromné konstrukční a materiálové znalosti, jedině tak může designér vymyslet výjimečný a nepřehlédnutelný koncept, který následně půjde v produkci realizovat a zákazníky v obchodě aktivuje k nákupu.

Vždy je dobré u POS Media zjistit, co všechno je vlastně možné

Zajímavě a netradičně lze ale pojmout i menší nosiče, vždy je ale vše závislé na kvalitním kreativním oddělení, kterým agentura POS Media rozhodně disponuje. Uvidíme, čím nás do budoucna překvapí a nad jakými nápady v našich obchodech užasneme.

Zavřít reklamu

Teenager naprogramoval web pro sexuální výchovu

Starší článek

Marriott představil „Gamer’s Paradise“ o esportu v Asii

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef

Nova odvysílá závěrečnou řadu populární Policie Modrava, druhou řadu loňského hitu Pan profesor s Vojtěchem Dykem, další sérii reality show MasterChef či…
11. 8. 202211. 8. 2022
Média

Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku

Tiskové tituly i přes rostoucí inflaci oslovují většinu populace. Čte je osm z deseti obyvatel ČR, ukazují data Media projektu za 3. čtvrtletí 2021 až 2.
11. 8. 202211. 8. 2022
Kampaně

Už vás válka unavuje? Co kdyby to vzdaly ikony svobody a harmonie

Projekt ukrajinské Leo Burnett ze sítě Publicis Groupe působivě reaguje na „únavový syndrom“ ze zpráv o pokračující ruské invazi v zemi.
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.