Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Action
Retail

Action v Praze otevírá svou dvoutisící prodejnu

Redakce MAM20. 1. 202220. 1. 2022

Diskontní řetězec s nepotravinovým zbožím Action má už po světě dva tisíce prodejen. Poslední otevřel v pražských Kbelích. Jedná se také o třetí prodejnu v Praze.

Česká republika je jednou z devíti evropských zemí, v nichž Action působí. Koncept je unikátní v tom, že značka neustále mění sortiment produktů ve 14 kategoriích, z nichž většina stojí méně než 25 korun.

Nová prodejna řetězce v pražských Kbelích je zároveň jeho 22. obchodem na českém trhu. Action chce v roce 2022 svou pozici v Česku ještě více posílit otevřením dalších prodejen napříč republikou.

„Velice si vážíme vřelého přijetí, jehož se Action v Česku dostalo. Zahájení roku tímto klíčovým milníkem představuje významný úspěch pro všech více než 65 000 zaměstnanců společnosti Action, kteří nyní pracují v jejích celkem 2 000 evropských prodejnách. Na aktuálním jubileu budeme v nadcházejících letech stavět a i nadále zrychlovat náš mezinárodní růst, abychom mohli obsluhovat ještě více zákazníků,“ řekla Hajir Hajji, CEO Action.

PSALI JSME
Po roce na trhu má Action čtrnáct prodejen. Letos stihne ještě šest

Desátou evropskou zemí, ve které společnost Action otevře prodejny a bude poskytovat služby svým zákazníkům, se stane Španělsko.

Sortiment Action pokrývá hlavní oblasti zájmu zákazníků. Jednotlivé položky jsou na pulty uváděny v omezeném množství – díky tomu nevznikají přebytečné zásoby a zákazníci se mají do prodejen Action tendenci vracet častěji.

Zavřít reklamu

Trenér zlatého Nagana bude hokejovým expertem Nova Sport

Starší článek

Českým inzerentům dáme podporu jako platformy samotné

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Publicis Groupe vstupuje do retailu s týmem Jaroslava Sodomky

Skupina chce značkám pomáhat s prodejem v digitálním prostředí. Ředitelem nového Commerce týmu je Sodomka, který dříve vedl marketing CNC.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Zásilkovna spouští spolupráci s crowdfundingovou platformou Donio

Zásilkovna nabídne zakladatelům komerčních projektů na Donio zázemí nejširší sítě výdejních míst v České republice. Spolupráce má za cíl zjednodušit život…
24. 5. 202224. 5. 2022
Kampaně

Kovář hodinářem v nové kampani Velkopopovického Kozla

Značka s agenturou McCann do komunikace tradičně zaměřené na „fachmany“ nenápadně přidává upcycling.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Evropská databanka je novým členem AČRA MK

Asociace českých reklamních agentur přijala v květnu nového člena, který se soustředí na marketingové služby pro malé a střední firmy.
24. 5. 202224. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

CMO Partners se stal Robert Chmelař
O marketing Acomware se stará Jitka Gráfová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.