

Vitana a Hamé mají společnou vánoční kuchyni
V hypermarketech Albert mají značky z portfolia společnosti Orkla sezonní paletové vystavení od firmy Dago.
In-store koncept pro Hamé a Vitanu má zákazníkovi připomenout vůni Vánoc. Vystavení podporuje prodej koření pro přípravu cukroví, ale rovněž prodej marmelád, polev, různých druhů cukrů a dalších surovin potřebných pečení. Místo klasického shop-in-shopu má vystavení vzhled kuchyně. Dominuje mu kuchyňská linka s rozsvícenou troubou, v níž se „peče“ vánočka. Podle Lucie Michajlov, project manažerky společnosti Dago, by měl zákazníka na první pohled upoutat rozsvícený vánoční stromeček, ale také například pravé perníčky na plechu.


Podobné zprávy


Nejlepší kampaně poslední dekády


Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost


Galerie: vrchol retailového designu

