Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Zoot
Retail

Zoot přichází s novým konceptem Výdejen radosti. Více jich chce v obchodních centrech

Redakce MAM29. 11. 202129. 11. 2021

Zatímco v minulosti provozoval Zoot patnáct vlastních provozoven, nyní díky Výdejnám radosti v partnerských módních obchodech může vydávat zboží na 130 místech po celém Česku. Takto odbaví třetinu všech objednávek e-shopu.

Pro maloobchodní prodejny jsou nové Výdejny radosti vítaným zdrojem příjmů, který pomáhá vyrovnávat ztráty způsobené pandemií. Společnost, která během roku sestěhovala sklady do Říčan u Prahy, chce letos atakovat hranici 150 výdejen. Do budoucna se zaměří na rozšíření Výdejen radosti v obchodních centrech.

Nyní zákazníci naleznou výdejny v každém krajském i okresním městě. Zákazníci oceňují jednoduchost vyzvedávaní bez celodenního čekání na kurýra, a hlavně možnost si módní kousky prohlédnout na vlastní oči a vše řádně vyzkoušet. „Naše Výdejny radosti jsou naše velká přednost oproti konkurenci. Proto plánujeme být našim zákazníkům ještě blíže a počty výdejen rozšiřovat. Zároveň ale chceme zachovat veškeré standardy, na které jsou lidé zvyklí, zvyšovat kvalitu servisu a zanechat skvělý celkový dojem z návštěvy,“ říká Martin Souček, ředitel pro rozvoj společnosti ZOOT.

Obchodům rostou počty nových zákazníků

Právě standardy kvality ve výdejnách jsou pro Zoot stěžejní. Své maloobchodní partnery si firma pečlivě vybírá. Nové partnery hledá mezi majiteli či provozovateli obchodů s oblečením, kterým následně pomáhá s rozvojem jejich vlastního podnikaní.

„Benefit ve spolupráci s námi pocítí majitelé obchodů ve zvýšené návštěvnosti a tím i růstu jejich vlastních prodejů. Za každou vyřízenou zásilku dostávají odměnu, navíc je dodatečně odměníme i podle toho, jak hodnotí jejich přístup naši zákazníci. Partnerům se ale snažíme pomoci i jinými cestami. Nabízíme jim marketingový prostor, obchodní konzultace i další služby, které jim dlouhodobě pomáhají rozvíjet vlastní podnikání,“ vysvětluje Souček.

ZOOT tento rok rozšířil prodej vlastních značek do dvaceti výdejen po celé ČR. V nich nově předvádí i své vlastní privátní kolekce, včetně nejnovější značky Metroopolis. „Počet zásilek v každé z Výdejen radosti se odvíjí vždy od velikosti města a jeho kupní síly. Z našich zkušeností vidíme, že počty zákazníků nejvíce rostou v malých městech, kde není dostupnost módních obchodů tak vysoká,“ doplňuje Souček.

Česká módní jednička chce i nadále pracovat na snižování vratek, které jsou z principu právě ve výdejnách vyšší. „S vyšším počtem vratek chceme dále bojovat vysokou kvalitou produktů, odpovídajícím fotkám na webu, skvělým popiskem obsahujícím nápř. míry modelek a modelů i technologicky vychytaným doporučováním vhodné velikosti, které jsme již na webu spustili“ doplňuje Milan Polák, CEO společnosti Zoot. V blízké budoucnosti chce e-shop svým zákazníkům nabídnout možnost samoobslužného vyzvednutí s vyzkoušením na místě. Ve fázi testování je i sofistikované virtuální zkoušení oblečení. Klíčovým krokem bude představení vlastních vlajkových obchodů, kterým chce stálice české e-commerce více proniknout mezi zákazníky a lépe ukázat svou značku. 

Zavřít reklamu

Fann zvažuje nové prodejny. Notino je vidí jako nástroj k dalšímu růstu

Starší článek

ČT obmění šest postů zahraničních zpravodajů

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

PRWeek ve svých globálních oceněních udělil speciální cenu ukrajinskému prezidentovi, jehož komunikační styl „může definovat aktuální éru“.
19. 5. 202219. 5. 2022
Zprávy

Mediaprojekt: Nejvíce rostly zpravodajské týdeníky

Z aktuálních dat Mediaprojektu za 2. čtvrtletí 2021 až 1. čtvrtletí 2022 vyplývá, že celkový zásah tiskových médií za uvedené období dosáhl 83 procent…
19. 5. 202219. 5. 2022
Kampaně

Už jste viděli vše? Nike se Spikem Lee slaví padesátiny

Na oslavu 50. narozenin přizval sportovní gigant Nike známého režiséra Spika Leeho, aby režíroval a hrál v nejnovější reklamě, která se ptá diváků:…
19. 5. 202219. 5. 2022
Akce

Svengali, Havas, AC&C a MSL mají nejvíce šancí v soutěži Lemur

Sedmnáctý ročník oborové soutěže pořádané Asociací public relations zná finalisty. Vítěze vyhlásí na galavečeru 22. června.
19. 5. 202219. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.