Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Libeřské lahůdky
Retail

Libeřské lahůdky slaví 30 let, ročně vyrobí přes pět milionů chlebíčků

Redakce MAM8. 11. 20218. 11. 2021

Firma začínala jako stánek s bagetami, dnes má síť 17 prodejen. Mez top lahůdkářství je zařadil i britský Guardian.

  • Jindřiška Šindelářová

Třicet let od svého založení slaví Libeřské lahůdky, které původně začínaly jako stánek s bagetami na pražském hlavním nádraží. Dnes má firma síť 17 prodejen v hlavním městě i mimo něj a 280 zaměstnanců, ročně vyrobí přes pět milionů chlebíčků. Mimo jiné se též před třemi lety objevila v přehledu deseti nejlepších tradičních lahůdkářství podle britského Guardianu.

„Vždycky jsem se řídila pravidlem, že zákazníkovi musí hlavně chutnat. Lahůdky jsem proto připravovala tak, jako kdybych chystala pohoštění pro svou rodinu. Třeba za základ dobrého chlebíčku považuji bramborový salát,“ uvedla zakladatelka společnosti Jindřiška Šindelářová.

I v roce 1991 do stánku na nádraží vozila kvůli čerstvosti pětkrát denně bagety, které plnila v nedalekém bytě s kamarádkou. Zákazníků přibývalo, rozšiřoval se sortiment a firma postavila v roce 2002 první výrobnu v Libři. Následně se otevřely první kamenné prodejny a s rozvojem a popularitou přišel v roce 2016 čas na vybudování velké moderní výrobny ve Vestci u Prahy, kde Libeřské lahůdky zároveň i sídlí.

I přes moderní gastronomický provoz zůstává firma u ruční poctivé práce a většinu chlebíčků ve vlastních obchodech vyrábí na místě v malých výrobnách, které jsou součástí prodejny, a ne na centrále. „My prostě víme, že chlebíček je nejlepší čerstvý, “ doplnila Jindřiška Šindelářová.

Dnes firmu vede jako ředitel syn zakladatelky Jiří Kulhánek, plánuje další rozvoj a investice. Chystá se otevřít nové prodejny nebo dále vylepšovat úspěšně se rozjíždějící e-shop. Jeho vizí je přilákat také novou generaci zákazníků, i proto má v plánu redesign prodejen. Ten už mají za sebou prodejny na Palmovce a ve Vodičkově, další je na řadě Smíchov a Letná.  V neposlední řadě se firma zaměří na nové, udržitelné obaly výrobků.

„Za všechno, čeho jsme dosáhli, vděčíme našemu skvělému týmu,“ uvedl Kulhánek.

Zavřít reklamu

Vinea a prestižní vinaři připomínají tradici lokálního hroznového moštu

Starší článek

Tým Accenture Interactive v České republice se rozrůstá

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.