Foto: Nanovo

Eobuv chystá po úspěšném startu další kamenné prodejny

30. 8. 2021 07:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Futuristická phygital prodejna e-commerce značek Eobuv a Modivo si zatím vede tak dobře, že Eobuv hledá prostory pro dvě další prodejny v Česku a jednu i na Slovensku.

MAM to sdělil Piotr Badowski, CEO a zakladatel Nanovo, což je společnost a současně název digitální in-store platformy, jejímž cílem je měnit nákupy v kamenných prodejnách na  hi-tech zážitek a zmíněnou prodejnu pro Eobuv vybavila.

„Eobuv je nejlepším globálním příkladem toho, co může být z pohledu technologií možné. Na světě žádný tak dobře fungující „phygital“ obchod není. V Polsku už má třicet prodejen a ta pražská je první za hranicemi. Ale rozhodně neubude poslední, protože výsledky obchodu jsou už po prvním měsíci dost slibné. Určitě budeme v blízké budoucnosti otevírat další prodejny, jednu asi v Praze, jednu v Ostravě a jednu Bratislavě. V podstatě to záleží na tom, jak rychle bude umět klient najít nejlepší lokaci,“ uvedl Badowski.

PSALI JSME
V Praze otevřela první „phygital“ prodejna. Místo regálů jsou tablety

Prodejna v pražském obchodním centru Nový Smíchov otevřela koncem července. Kombinuje fyzický a digitální svět a přináší tak výhody obou přístupů. Místo regálů s oblečením a botami zákazníci v prodejně nacházejí velkoformátové displeje prezentující aktuální nabídku či tablety, na nichž si mohou vyhledat a objednat zboží přesně podle požadovaných parametrů. Zvolené položky mají okamžitě k dispozici a ihned si je mohou vyzkoušet ve futuristických kabinkách.

Foto: Nanovo

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tomáš Kopsa

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.