Foto: Czech Promotion

Czech Promotion postavila v Makru varnu Prazdroje

20. 8. 2021 09:08

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V Plzeňském Makru agentura Czech Promotion přestavěla sekci piva a vytvořila stálou „expozici“ Plzeňského Prazdroje.

Pivní sekce v plzeňském Makru je nyní přehlednější, světlejší a vidět je již z dálky. Podle Ondřeje Bystroně, autora konceptu z agentury Czech Promotion, je realizace koncipována tak, aby byla sice nekonvenční, ale přitom zcela funkční. „Výchozím bodem pro nás byla zavedená vizuální identita Plzeňského Prazdroje, kterou jsme rozvinuli a aplikovali v místě prodeje. Naším cílem bylo vytvořit přirozenou navigaci a upoutat pozornost zákazníka k pivní sekci a speciálně Plzeňskému Prazdroji,“ vysvětluje Ondřej Bystroň.


Ústředním bodem instalace je měděná varní pánev, která je symbolem plzeňského pivovaru, a zde plní kromě estetické i praktickou funkci. Slouží totiž jako obrovská lampa. „Díky nové instalaci se podařilo dostat kousek pivovaru na prodejní plochu a přiblížit zákazníkům místo, kde se vaří pivo, které si kupují,“ říká Lada Kohoutková, manažerka aktivací Plzeňského Prazdroje.


Varnu doplňují velké bannery nad pivní sekcí, které zachycují genezi piva od jeho vaření až po načepování do půllitru. Důraz kladl Ondřej Bystroň na využití barevnosti, na funkční kontrast malých detailů, prostorově výrazných prvků a velkých ploch.


Projekt je v plzeňském Makru koncipován nastálo, důležitá proto byla pro realizátory také dlouhodobá stabilita a odolnost celé expozice.

Podívejte se na časosběr realizace:

Foto: Czech Promotion

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Radana Čechová

Jako novinářka zaměřující se na marketingovou komunikaci pracuje v různých redakcích od roku 1999. Týdeník Marketing & Media, na jehož vzniku se v roce 2000 spolupodílela, vede od začátku roku 2020. Zaměřuje se například na témata spojená s marketingovým výzkumem, efektivitou, managementem a rolí žen v marketingové komunikaci.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.