Malajsie nechce reklamu s Pittem

Malajské úřady zakázaly reklamu s Bradem Pittem proto, že nevypadá dostatečně asijsky. Toyota si vybrala hollywoodského herce k propagaci svého modelu po celé Asii, avšak malajské úřady se domnívají, že jde o urážku všech Asiatů. „Proč musíme využívat jejich tváře v našich…

Energetičtí obři chtějí kampaň

Společnosti Cogema a Framatome, dva pilíře francouzského průmyslu v oblasti atomové energie, si najaly pařížskou agenturu Publicis Conseil, aby pro ně připravila reklamní kampaň, vůbec první určenou široké veřejnosti. Publicis Conseil vyhrála nespecifikovaný budget Cogema/Framatome poté, co v tendru…

Po CRM opojení přichází kocovina

Společnost Datamonitor ve své studii o využití CRM ve farmaceutickém průmyslu uvádí, že 44 % projektů se nedaří zrealizovat v plánovaném čase, nebo dokonce směřují k celkovému nezdaru. Tento průzkum je sice zpochybňován některými konzultačními firmami zabývajícími se CRM, ale…

Epica: další pěkně vypečená várka

Letošní Epica má mnoho vítězů, ale jen jednoho českého, agenturu Leo Burnett Advertising. Přinášíme vám další ukázky toho nejlepšího, co se letos objevilo v evropské kreativitě. Tentokrát opět tisková inzerce na cokoli pomyslíte. Leo Burnett z Bruselu. Když už všude vidíte špagety, má v tom…

Neformální setkání pro klienty a zaměstnance firmy

uspořádala společnost MIP Praha, která se zabývá výstavnictvím, reklamou a vydavatelskou činností. Specialita – netradiční prostředí rytířského sálu. Ředitel jedné z největších půjčoven vozů Michal Kozelka naslouchá emotivnímu výkladu Jana Obody (Ferona Thyssen Plastics). Arbitrem uprostřed je…

Velké brněnské plány

Společnost Veletrhy Brno chce během tří let zvětšit svůj podíl na auditovaném českém veletržním trhu o 5 % a dosáhnout tak dvoutřetinového podílu. V loňském roce se přitom podařilo pronajmout plochu větší o 11,6 %, celkem 442 tisíc m2. Dalšího růstu chce firma dosáhnout…

Nechtějí ochranné známky

Město Plzeň odmítlo v rámci konkurzu koupit trojici ochranných známek zaniklých plzeňských veletrhů (mj. potravinářského veletrhu Ex Plzeň s třicetiletou tradicí) v hodnotě cca 600 tis. Kč. Dlouhodobým nájemcem výstavního areálu je nyní izraelská firma Plaza, která chce rozvíjet jinou než…

Dentsu a Publicis založily ISE

Komunikační sítě Dentsu a Publicis se rozhodly založit v roce 2003 mezinárodní agenturu zaměřenou na sportovní marketing. Nově vzniklý subjekt se bude jmenovat ISE (International Sports and Entertainment). Oba partneři si rozdělí 45 %, zbylých 10 % získá Sport Mondial. Sítě Dentsu…

Vivendi prodal Houghton Mifflin

Francouzsko-americký mediální gigant Vivendi Universal dokončil prodej amerického vydavatelství Houghton Mifflin za 1,66 mld. dolarů (48,6 mld. Kč), včetně dluhu. Novým majitelem se stalo konsorcium zahrnující společnosti Thomas H. Lee a Bain Capital. Vivendi přistoupil k prodeji některých…

Mladá značka archivního vína

I v dnešní době lze na trh uvést a s úspěchem etablovat novou značku. Důkazem je budování značkového portfolia vín společnosti Bohemia Sekt. Společnost Révovin Velké Bílovice spadající do skupiny Bohemia Sekt prošla v průběhu posledních zhruba 10 let celkovým redesignem, jehož…

Billboardy neumějí smrtelné sevření

Společnost TSR získala exkluzivitu na provozování venkovní reklamy v síti stanic Benzina. Na podrobnosti jsme se ptali Josefa Veselého, spolumajitele firmy. Kdo by měl být typickým zadavatelem? Ti, kteří chtějí oslovit motoristy a jejich spolujezdce. Rozhodli jste se pro reklamu postavenou…