Časopisy v plusu

Podle mediální analýzy MA 2003 Pressemedien I společnosti Media-Analyse (ag.ma) zůstává situace 165 zkoumaných německých tištěných titulů stabilní. Celkem 80 titulů čtenáře získalo, 72 ztratilo a u devíti zůstává situace stejná. Na výzkumu se podílelo sedm institutů veřejného mínění, které…

RTL s většinou v n-tv

Vysílací skupina RTL, která patří do koncernu Bertelsmann, si smluvně zajistila předkupní právo na další podíly ve zpravodajském kanálu n-tv. Před časem získala RTL 47,3% podíl na berlínské n-tv od vydavatelství Holtzbrinck. Další velké podíly vlastní společnost CNN…

Jezdíte off-roadem? Podporujete teroristy!

Jestli máte v garáži terénní automobil, pak podporujete arabské teroristy! Alespoň to tvrdí reklamní kampaň, jež paroduje protidrogové spoty americké vlády. n Jindřich Jirásek Miliony řidičů ve spojených státech, kteří vlastní automobil kategorie SUV, pomáhají teroristům v útocích na jejich…

notes

~ „Vždycky jsem věřil, že psaní reklam je druhá nejziskovější forma psaní vůbec. Tou první jsou samozřejmě žádosti o výpalné…“ Philip Dusenberry, z knihy The Want Makers: Inside the World of Advertising ~ „Myslím, že světový trh pojme možná tak pět počítačů.“ Thomas Watson, předseda správní…

ATisk a TV společně

Mediální zastupitelství Big partnership media (BPM) začne v tomto týdnu nabízet klientům speciální balíček, jenž spojuje dva odlišné mediatypy — tisk a televizi. Nabídka s názvem BMP Young Total, která chce oslovit zejména mladší publikum, zahrnuje tři časopisy (&MusiQ, 2b3…

Změna komunikace

Společnost 2N Telekomunikace se rozhodla pro dlouhodobou spolupráci s agenturou ExMise PR. „Stalo se tak bez vyhlášení výběrového řízení. Pro společnost jsme v loňském roce pracovali již na několika samostatných projektech,“ řekl M&M Prokop Konopa z ExMise. 2N Telekomunikace, výrobce…

Celebrity dominují reklamám během Super Bowlu

Inzerenti využívají známé tváře stále častěji. V rozhodujících chvílích na ně sázejí megabrandy, jako jsou Coca-Cola, Pepsi, T-Mobile, Nike a další. Super Bowl je v Americe nejsledovanější událostí za celý rok, proto inzerenti investují miliony dolarů do televizních reklam, které se…

Chevron Texaco u WPP

Ropný koncern Chevron Texaco se rozhodl konsolidovat svůj světový reklamní rozpočet pod střechou britského komunikačního holdingu WPP. Poté, co je mediální agentura Mediaedge CIA patřící pod WPP již zodpovědná za světový nákup médií a plánování, získala v tendru další síť z holdingu Young…

Má být placení za tendry povinné?

Ředitel Registru reklamních agentur reaguje na názorový střet mezi Asociací reklamních agentur (AKA) a Českým svazem značkových výrobců (ČSZV). V současnosti nás téměř všichni klienti Registru žádají o radu ohledně placení skicovného. Nedávno se v souvislosti s touto záležitostí plně…

Na cestách

Partnerem v Dr. Kaufmann & Partner Ivan Chocholouš se stal partnerem společnosti Dr. Kaufmann & Partner, která se zaměřuje na executive search, management audit a poradenství v oblasti lidských zdrojů. Chocholouš dříve působil pro firmu Targo Promotion zabývající se realizací…

Inzertní příjmy vydavatelů

Inzertní příjmy vydavatelů dosáhly v loňském roce celkové výše 12,81 mld. Kč, jak vyplývá z monitoringu společnosti TNS A-Connect, jehož výsledky zveřejnila Unie vydavatelů. Nejvíce loni z inzerce získal vydavatel deníku MF Dnes, společnost Mafra (2,220 mld. Kč), což představuje…

Historický úspěch podpory prodeje

Design souboru produktů na podporu prodeje značky Go Eurotelu Praha vytvořený společností STORY design získal nejvyšší ocenění evropské asociace POPAI — zlatou sošku indiána „Oskara“. Evropská soutěž Oscars POPAI Europe se uskutečnila jako součást pařížské výstavy „Komunikace v místě prodeje“, která je…