Produkty sítí pokračují

Společné produkty rozhlasových zastoupení RadioNet a Regie Radio Music budou pokračovat. Informovali o tom ve svém společném prohlášení představitelé společností Michel Fleischmann a Radek Vaškovič s tím, že účelem pokračování produktů je, aby si mohli klienti zvolit optimální…

Virklis pro Cleverance

Společnost Cleverance poskytující komplexní služby pro vývoj systémů pro finanční, B2B a telekomunikační oblasti si najala PR agenturu Virklis. Ta bude pro společnost zajišťovat media relations. Mezi klienty Cleverance se objevila např. Komerční banka či Accenture. rač

IMIGe posiluje ve školách

Společnost pro outdorovou i indoorovou reklamu IMIGe ČR rozšíří od poloviny března své působení na vysokých a středních školách o tzv. Student Cards — pohlednice distribuované zdarma prostřednictvím stojanu, ve kterém jsou zároveň zabudovány digitální hodiny s časem, datumem…

Cannes má mediálního šéfa

Prezidentem poroty, jež bude na letošním Mezinárodním festivalu reklamy Cannes Lions hodnotit mediální strategie, byl zvolen Fernando Rodés, ředitel společnosti Media Plannig Group (MPG). Ta vznikla v roce 1999 spojením mediálních agentur Mediapolis a Media Plannig S.A.. MPG je dnes součástí…

Sójové mléko

Sójové nápoje Provamel jsou jako jediné na českém trhu vyráběny z celých sójových bobů a na rozdíl od běžně prodávané produkce v nich jsou veškeré pozitivní látky sójových bobů, navíc v BIO kvalitě. Svojí specifickou výrobní technologií se cena produktu posouvá spíše…

Cílem je zkvalitnění rozhlasového trhu

Kudy vede cesta k vybudování nejsilnější rozhlasové sítě? Co čeká rozhlasový trh? Na to nám odpověděl Daniel Sedláček, generální ředitel Media Marketing Services. n Tomáš Trampota V současné době je MMS nejsilnějším obchodním zastoupením rádií, jak se vám to podařilo? Můžete toho dosáhnout, když…

RailReklam s novinkami

Dceřiná společnost Českých drah, RailReklam, která se specializuje na venkovní i indoorovou reklamu, připravuje v nejbližší budoucnosti rozšíření nabídky. Již od listopadu loňského roku jsou podle ředitele RailReklam Jiřího Otavy rozmísťovány ve vlacích rámečky ve formátu známém…

Lowe GGK vyhrála Zlatopramen

Reklamu na značku piva Zlatopramen bude vymýšlet agentura Lowe GGK. V tendru si ji vybral majitel pivovaru, severočeská společnost Drinks Union. Výběrového řízení se spolu s Lowe GGK, která vybere rovněž mediální agenturu, zúčastnily Young & Rubicam a TTV. Pro Zlatopramen dosud vytvářela…

Cenový boj pokračuje

Automobilka Seat na českém trhu odstartovala nový rok trojicí akčních cenových nabídek, a předznamenala tak situaci na automobilovém trhu v tomto roce. Cenové zvýhodnění se týká významných modelů Leon, Toledo a Alhambra a dosahuje až 100 tis. korun. Cenové slevy na vybrané modely…

Obnažená S-Bahn

Rozhodnutí vedení německých spolkových drah o zákazu venkovní reklamy na vozech městské a příměstské dopravy (S-Bahn) a dvoupatrových vozech narazilo na nepochopení a odpor zástupců outdooru. Dráhy údajně hodlají opatřením dosáhnout vlastní představy o vzhledu vozů. Smlouvy…

Outplacement a role poradenské firmy

Metoda, která za vás práci nenajde. Může však velmi zmírnit napětí mezi zaměstnavatelem a odcházejícím zaměstnancem. Co by takovému programu nemělo chybět? n Eva Špačková Vrámci outplacementu pro jednotlivce se propouštěný dozví nejen aktuální informace o trhu práce včetně legislativních aspektů…