Na cestách

Šámal do Instinktu Zdeněk Šámal, který byl dosud šéfredaktorem zpravodajské televizní stanice TA3, se vrací zpět do Prahy, kde bude pracovat jako zástupce šéfredaktora týdeníku Instinkt. Posila centrály Ředitelkou sekce vnějších vztahů České centrály cestovního ruchu je od začátku tohoto roku…

U Českého Telecomu stále čtvrtá zdarma

Český Telecom pokračuje ve své nabídce na volání každou čtvrtou minutu zdarma. Původně pro Vánoce připravená kampaň se přesouvá v obnovené podobě i na leden 2003. Spot opět vytvořila agentura Grey Worldwide pod vedením kreativního ředitele Martina Hobrlanda s textaři Davidem…

Speciál časopisu Pevnost

Vydavatel časopisu Pevnost, společnost Jastog.CZ, získal licenci na vydání Speciálu o druhém dílu filmového eposu Pán prstenů — Dvě věže. Ten se na stáncích objeví v polovině ledna v rozsahu přes 250 stran a za cenu 99 korun. mav

Nissan startuje kampaň na Micru

Německá pobočka Renault Nissan připravila reklamní kampaň pro uvedení nové podoby auta Nissan Micra. Reklamní kampaň je postavená na sloganu „Mluvíte s Microu?“ a měla by se objevit v televizi, kině, v tiskové inzerci a na internetu. Kampaň je rozdělená do několika částí.

Boss: nový image s Herzigovou

Značka módního oblečení a doplňků Hugo Boss chce rozšířit vnímání své značky spotřebiteli a oslovit i ty cílové skupiny, které mu dříve unikaly. Namísto tradičního luxusu se značka nyní prezentuje jako elegantní. Od ledna proto Hugo Boss oslovuje mezinárodní trh tiskovou kampaní, kterou nafotil…

Slintající psi propagují nový mobil

Stovky slintajících psů tvoří základ celoevropské kampaně na nový model mobilního telefonu Sony- Ericsson T300. Následujících šest měsíců by měly procházet smečky psů oblečených do speciálně navržených reklamních kabátků, zobrazujících T300, jenž má pro svůj tvar přezdívku „mýdlo“, několikrát…

Z agentury do Intelu

Pavel Svoboda začal pracovat ve společnosti Intel jako PR specialista. Tato funkce zahrnuje především práci s médii. Do jeho kompetence spadají země střední, jižní a východní Evropy. Jde o nově vytvořenou funkci, nebo jste ji po někom přebíral? Ano i ne. Tato funkce…

Radio 96,8 = Hey Brno

Brněnské regionální Radio 96,8 od začátku ledna hraje pod jménem Radio Hey Brno. Ředitel stanice Roman Svoboda M&M sdělil, že společně se změnou názvu rádio obměnilo i některé programové prvky. Inovaci provázela billboardová kampaň. Brněnská stanice vlastněná společností Star…

Rave změnil layout

Časopis Rave, věnovaný převážně taneční scéně, přichází v novém roce s novým layoutem. Celý časopis by měl působit kompaktněji a měl by být přehlednější. Přibudou nové rubriky a některé budou rozšířeny. Například rubrika news dostane prostor na čtyři strany. mav

Italský princ hvězdou reklamy

Italský výrobce potravin Sacla věří, že jeho výrobky mají královskou chuť a pro potvrzení svého reklamního slibu si najal skutečného krále. Hlavním hrdinou nového televizního spotu, prvního po několika letech, je Emanuele Filiberto Savojský, korunní princ italské královské rodiny pobývající dodnes…

Němci propadají internetu, televize je však klasika

Obyvatelé Německa tráví v současnosti ve společnosti médií více času než před třemi lety. Nejsilnější přírůstek přitom zaznamenal internet následovaný rádiem a televizí. Tvrdí to ve výsledcích své studie Time-Budget 6 za léta 1999-2002 institut SevenOne Media. Studie využití volného času…

Pour féliciter 2003

Tak nám nastal začátek ledna a s ním tradiční období schránek přeplněných P. F. Podle všeho právě reklamní branže stíhá posílat svá přání jako beznadějně poslední. Příchod vánočního období ohlásí první péefka ve schránce koncem druhého týdne v prosinci. Tyto za P. F. umně maskované…