Nejdříve to možná byla past na peníze zadavatelů

Kreativní mediální plánování dostává v době stagnace zcela nový rozměr. Alespoň je o tom přesvědčeno stále více zadavatelů. Dlouhou dobu se zdálo, že termín mediální kreativita spojený s netradičními formami reklamy v médiích je jen rozmarem mediálních agentur v době hojnosti. Asi…

Whirlpool se stejnou agenturou

Výrobce bílé techniky společnost Whirlpool CR prodloužila spolupráci se svojí PR agenturou Age Plus i na r. 2003. Hlavním úkolem této společnosti bude aplikace nové komunikační strategie spojené s desetiletým působením značky Whirlpool na českém trhu. Společnost Whirlpool CR, výrobce…

Správní řízení se Sázavou

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání zahájila správní řízení se společností M-Publicity, která drží licenci na vysílání benešovského Rádia Sázava. Důvodem je podezření pro porušení mediálního zákona. Rada zároveň předběžně schválila převod 34% podílu společnosti M-Publicity…

Boddingtons sponzoruje zábavu

Britská pivovarnická společnost Boddingtons bude sponzorovat sérii reality show Reborn in the USA. Uzavřela o tom smlouvu ve výši 1 mil. liber s produkční společností Granada Enterprises, která tuto show chystá. Pořad se začne vysílat na jaře, jeho obsahem je cesta popových hvězd autobusem…

No-name produkty nevyrábíme

Značka Whirlpool se snaží převzít vedení na českém trhu s bílou technikou, kterému dosud vládla Zanussi. Jak zdůrazňuje šéf Whirlpoolu Radek Novotný, s ředitelem konkurenční značky má společné jen příjmení. Bohuslav Bohuněk Můžete přiblížit aktuální situaci na trhu s bílou technikou? Na…

Media projekt: MF Dnes a Impuls opět na špici

Minulý týden byly zveřejněny poslední výsledky „starého“ Media projektu. Přinášíme výsledky za rok 2002 u tiskových médií a za druhé pololetí roku 2002 u rádií. n Martina Vojtěchovská, Tomáš Trampota Mladá fronta Dnes se ve druhém loňském pololetí vrátila na první místo čtenosti…