Pohltí MEF Holding i AQS?

n Martina Vojtěchovská Podle informací Marketing & Media z několika důvěryhodných zdrojů měla probíhat intenzivní jednání mezi Jiřím Šmejcem, předsedou představenstva společnosti MEF Holding, která ovládá firmy kolem televize Nova, a Petrem Zemplinerem a Vladimírem Ledererem jako hlavními…

Gurmánské týdny u T-Mobile

n Novou kampaň pod názvem „Gurmánské týdny — Ochutnávky služeb zdarma“ zahájila společnost T-Mobile. Cílem je podnítit zákazníky T-Mobile k vyzkoušení a používání vybraných služeb a podpora vnímání značky. Kampaň míří v prvé řadě na stávající zákazníky T-Mobile…

Jazz získal Union banku

Komunikační agentura Jazz Communications získala po dvou měsících od svého založení prvního klienta. Od února, kdy se objeví nová produktová kampaň, by měla zajišťovat veškerý komunikační servis pro Union banku. Podle vyjádření ředitele Jazzu Martina Hoferka banka nepořádala tendr, ale vybrala si…

Problémy distribuce

Britská královská pošta zvažuje změnu podmínek distribuce tisku. Podle informací týdeníku Mediaweek návrh, o kterém pošta diskutuje s představiteli tiskového průmyslu, představuje nahrazení dosavadního stanovení ceny téměř výhradně podle váhy oceňováním i podle velikosti. Navrhované změny by…

Nová segmentace spotřebitelek Nike

Nesnášíš „jogging“? Máš chuť vraždit, když ti někdo zabere tvůj oblíbený rotoped? A nebo toho spíš víc prokecáš, než nacvičíš? To jsou otázky, podle kterých si značka Nike dělí své spotřebitelky. n Bohuslav Bohuněk Koncept společnosti Nike je postaven na šesti ženských typech: Atletce, Dříčce, Akční…

Míří na český trh

Již podruhé se pokouší dobýt český trh reklamní agentura Saatchi & Saatchi. Právě toto jméno přitom zní velmi často ve světě, když se vyhlašují ty nejlepší práce na reklamních soutěžích. Podaří se české pobočce navázat na kreativní odkaz svých sester ve světě? n gs Internet pro pomalé?…

Po premiéře Dvou věží vytvořil Oskar

v pražském Joshua Tree Baru kouzelné prostředí jak vystřižené z Tolkienova díla. Oskarovi partneři i novináři se tu cítili jako v elfím lese — a to nejen díky ztepilým elfkám, kterým na kráse neubral ani rašící knír a brýle… Patrick Zandl z Mobil Media se připravuje…

K čemu je vlastně reklama?

Zvolit správnou komunikační agenturu není vůbec jednoduché. A navíc tu velmi často platí pravidlo, že nikdy nevyberete dobře. Jako nedorozumění s veřejností za desítky miliard dolarů ročně označil kdysi reklamu Chester L. Posey, senior kreativní ředitel McCann-Erickson. A upřímně řečeno, zase…

DomiCall a DIMAR dohromady

S počátkem tohoto roku došlo ke změnám v řízení skupiny DIMAR. Dříve samostatně fungující společnosti DomiCall a DIMAR totiž přecházejí pod společné vedení. Po odchodu ředitele DomiCallu Vladimíra Laibla je jejich řízením pověřen ředitel a jednatel společnosti DIMAR Aleš Klíč.

RBS zvolila Saatchi

Royal Bank of Scotland (RBS) si v tendru na zajišťování reklamní komunikace vybrala britskou pobočku Saatchi & Saatchi. Ve finále vybírala mezi Saatchi a Publicisem, které však mají stejného vlastníka. Reklamu pro RBS dosud zajišťovala agentura Faulds Advertising. Royal Bank of Scotland…

Konkurence obohacuje trh, neničme ji

Ve všech výrobních odvětvích, tedy i v pivovarnictví, platí, že konkurenční prostředí obohacuje trh, a tedy i zákazníka. Již na začátku 90. let bylo ale jasné, že do hry o obsazení českého pivního trhu vstoupí výrobní giganty, které se budou snažit převálcovat…