Nejdříve to možná byla past na peníze zadavatelů

Kreativní mediální plánování dostává v době stagnace zcela nový rozměr. Alespoň je o tom přesvědčeno stále více zadavatelů. Dlouhou dobu se zdálo, že termín mediální kreativita spojený s netradičními formami reklamy v médiích je jen rozmarem mediálních agentur v době hojnosti. Asi…

Whirlpool se stejnou agenturou

Výrobce bílé techniky společnost Whirlpool CR prodloužila spolupráci se svojí PR agenturou Age Plus i na r. 2003. Hlavním úkolem této společnosti bude aplikace nové komunikační strategie spojené s desetiletým působením značky Whirlpool na českém trhu. Společnost Whirlpool CR, výrobce…

Správní řízení se Sázavou

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání zahájila správní řízení se společností M-Publicity, která drží licenci na vysílání benešovského Rádia Sázava. Důvodem je podezření pro porušení mediálního zákona. Rada zároveň předběžně schválila převod 34% podílu společnosti M-Publicity…

Boddingtons sponzoruje zábavu

Britská pivovarnická společnost Boddingtons bude sponzorovat sérii reality show Reborn in the USA. Uzavřela o tom smlouvu ve výši 1 mil. liber s produkční společností Granada Enterprises, která tuto show chystá. Pořad se začne vysílat na jaře, jeho obsahem je cesta popových hvězd autobusem…

No-name produkty nevyrábíme

Značka Whirlpool se snaží převzít vedení na českém trhu s bílou technikou, kterému dosud vládla Zanussi. Jak zdůrazňuje šéf Whirlpoolu Radek Novotný, s ředitelem konkurenční značky má společné jen příjmení. Bohuslav Bohuněk Můžete přiblížit aktuální situaci na trhu s bílou technikou? Na…

Media projekt: MF Dnes a Impuls opět na špici

Minulý týden byly zveřejněny poslední výsledky „starého“ Media projektu. Přinášíme výsledky za rok 2002 u tiskových médií a za druhé pololetí roku 2002 u rádií. n Martina Vojtěchovská, Tomáš Trampota Mladá fronta Dnes se ve druhém loňském pololetí vrátila na první místo čtenosti…

Výsledky sledovanosti médií

V minulém týdnu byly zveřejněny nové výsledky Media projektu za 3. a 4. čtvrtletí roku 2002 a za celý rok 2002. Nejposlouchanějším celoplošným rádiem je znovu Radio Impuls s 925 tis. posluchači a podílem na trhu 13,9 %. Nejčetnějším celostátním deníkem je MF Dnes. (Více…

Časopis pro starší?

Nový magazín Literární pohoda s podtitulem „Laskavé čtení pro pány a paní“ určený především zralé skupině čtenářů nabízí společnost Star Production. Cílovou skupinu tvoří muži i ženy nad 35 let. Původním záměrem však bylo vytvořit časopis pro starší generaci čtenářů. Tištěný náklad představuje 50…

Karlův most jede do Cannes

Vítězové letošních RMB Awards jsou na světě, a je tudíž známo, které reklamy pošle společnost RMB Czech Arcona, aby reprezentovaly Českou republiku na Mezinárodním festivalu reklamy v Cannes 2003. Nejvíce bodů z celkem 45 přihlášených udělila desetičlenná porota spotu na sbírku pro…

10 % během roku

Společnost Merloni Elettrodomestici, jeden ze tří největších evropských výrobců domácích spotřebičů, vstoupila na slovenský trh. Oficiální obchodní oddělení působí na Slovensku od ledna 2003. Do konce r. 2003 společnost plánuje dosáhnout 10% podílu na trhu, především prostřednictvím…

Každá výstava musí nabídnout něco nového

Veletrhy Reklama a Polygraf 2003 proběhnou 5. až 7. března na Výstavišti v Praze. Hovořili jsme s ředitelkou veletrhů Monikou Hrubalovou a Zdeňkem Sobotou, místopředsedou představenstva pořadatelské společnosti M.I.P. David Šimák Jaký bude letošní ročník obou veletrhů, co se týče…

Kreativní mediální PLÁNOVÁNÍ

Jak vypadá kreativní mediální plánování? Ve spolupráci s mediální agenturou Starcom Worldwide zveřejňujeme ukázky kreativního využití reklamních nosičů. První příklad se týká úpravy zastávky městské hromadné dopravy pro vánoční kampaň Eurotelu. Popis kampaně: Eurotel připravil nabídku pro všechny své…