IBM si najala TNS

Společnost Taylor Nelson Sofres (TNS) se dohodla na spolupráci s počítačovým gigantem IBM. Zástupci IMB uvedli, že se společnost bude starat o informace z oblasti marketingu zahrnující spotřebitelské vazby a globální výzkum brandu. TNS Intersearch povede výzkum, který bude zahrnovat…

Oskar si střílí z reklamy T-Mobilu

„Nevaž se, odvaž se…,“ parodoval Oskar v tiskové kampani starý slogan konkurenčního T-Mobilu, a vyzýval tak k výměně operátora nespokojené zákazníky konkurence. n Jindřich Jirásek Český Mobil, provozující GSM síť Oskar, pohotově využil rozladění uživatelů T-Mobilu, který počátkem roku…

Na cestách

Posily v managementu Union Banky Představenstvo Union banky pověřilo s platností od 20. prosince 2002 výkonem funkce náměstka generálního ředitele pro řízení rizik Zdeňka Vojtu a náměstka generálního ředitele pro prodej Romana Truhláře, který byl zároveň jmenován místopředsedou…

Blíží se spojení JCDecaux a Europlakatu?

n Martin Schreier Tento týden by měla opět probíhat jednání o případném spojení společností JCDecaux a Europlakat, jak vyplývá z informací, které má časopis Marketing & Media k dispozici. V průběhu tohoto týdne přijede do Prahy Francois- -Guy Sambron, výkonný ředitel JCDecaux pro…

Nové CRM tituly

Firma DIMAR vydala dva nové tituly na téma CRM. Jedná se o marketingovou studii Budování CRM v praxi a specializovaný tematický sešit Praktické příklady zavádění CRM v ČR. Obě publikace se zaměřují na analýzu CRM problematiky, přičemž hlavní důraz je kladen na případové studie…

Mléčné spojení

Zapsáním do obchodního rejstříku vznikla ke konci minulého roku společnost Friesland Česká republika (dovoz značek Completa, Dutch Lady, Frico a Fristi). Nová firma navíc spojuje společnosti: Bohemilk (známá například svým Trojským jogurtem) a Nutricia Mléčná výživa (produkce výrobků Milli,…

Freeview s širší nabídkou

Britská digitální televizní platforma Freeview spustila ve své nabídce dva nové kanály. Minulý týden začala vysílat program FTN společnosti Flextech a kanál Brightideas společnosti UKTV, který má být lifestylovým kanálem přejímajícím program současných televizních kanálů společnosti UKTV. tot

Deutsch zvolená agenturou roku

Agenturou roku zvolil Advertising Age ve svém každoročním hodnocení agenturu Deutsch ze Spojených států. Firma, v jejímž čele stojí dodnes Donny Deutsch (45), si vedla v roce 2002 na trhu nejlépe, a to přes celkovou recesi, jež reklamní průmysl zasáhla. K dobru jí bylo přičteno…

Ty peníze za to stojí

Ředitel Asociace komunikačních agentur reaguje na rozhovor Gabriely Staré s Ctiradem Kaftanem a říká: „Renomované agentury většinou obchodní věstníky nečtou.“ Redaktorka Gabriela Stará udělala hezký rozhovor se Ctiradem Kaftanem (viz M&M 3/2003), doposud skrytým poradcem MZV,…

Ruský trh mě přitahuje

Na jaře se stal Jan Vlček novým ředitelem mediální agentury MindShare. Po necelém roce opouští tuto funkci a míří do Moskvy, do vedení reklamní agentury Ark Thompson. Co se od vás v Moskvě očekává? V Moskvě budu mít na starosti chod celé agentury včetně zodpovědnosti za…

Výzkum loni opět posílil

Bohuslav Bohuněk Podle předběžných údajů o tržbách členských agentur Sdružení pro výzkum trhu SIMAR dosáhla největšího obratu v roce 2002 společnost NFO AISA, a to 312 mil. korun. Druhá GfK Praha vykázala obrat 180 mil. korun, obraty ostatních agentur se pak pohybovaly v řádu desítek milionů.

IPB Pojišťovna odchází

Zápisem do obchodního rejstříku došlo 6. ledna 2003 ke změně názvu IPB Pojišťovny na ČSOB Pojišťovna, člen holdingu ČSOB. Byl tak dovršen proces sloučení dvou univerzálních pojišťoven — IPB Pojišťovny a ČSOB Pojišťovny. Značka IPB Pojišťovna tak přestává na českém trhu existovat…