Media Direction/OMD se mění na OMD Czech

Agentura Media Direction/OMD mění v tomto roce jméno na OMD Czech. Ke změně názvu dochází v návaznosti na celosvětovou integraci sítě mediálních agentur OMD v rámci koncernu Omnicom. Definitivní změna názvu příchází přesně rok poté, co agentura doplnila své původní jméno Media Direction, pod nímž fungovala od …

Pavel Dolanský opouští ADMAZ

K 31. lednu odchází z funkce výkonného ředitele Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ) Pavel Dolanský. Na uvedené pozici působil čtyři roky a byl prvním výkonným ředitelem asociace. Jak řekl M&M, „jeho dobrodružná povaha mu velí jíti někam jinam, kde může zúročit své dosavadní zkušenosti“

Božkov loni prodal přes 26 milionů litrů lihovin

Společnost Stock Plzeň – Božkov prodala v roce 2001 o 900 tisíc litrů lihovin více než v roce 2000, odbyt největšího domácího výrobcem lihovin, se tak meziročně zvýšil o 3,6 % a dosáhl 26,2 milionu litrů lihovin. O prodej se loni výrazně zasloužil export, který oproti roku 2000 posílil více než o pětinu
Reklama
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!