Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
KOMENTÁŘ: Co mi covid vzal a co mě naučil

KOMENTÁŘ: Co mi covid vzal a co mě naučil

V krizi si uvědomíte, že když chcete něco dokázat, musíte za tím jít a musíte to udělat sami. Pamatuji si, že pro mne 12. března 2020 začal den hodně brzy ráno. Vzbudil jsem se v půl páté…
Petr Šimek, Wellen 12. 1. 202112. 1. 2021
KOMENTÁŘ: Efekt Netflix. Queens Gambit zažehl šachovou horečku

KOMENTÁŘ: Efekt Netflix. Queens Gambit zažehl šachovou horečku

Šachy jsou opět cool. K nebývalému růstu zájmu o starodávnou hru stačila jedna série na Netflixu. Bude zajímavé sledovat, jak dlouho se platforma bude bránit reklamám. Seriál Královský gambit…
Pavel Hejkrlík 23. 12. 202023. 12. 2020
KOMENTÁŘ: Design beze smyslu je jenom dekorace

KOMENTÁŘ: Design beze smyslu je jenom dekorace

Trendy v designu se pořád mění. Co bylo in před lety nebo vloni, už neplatí a je potřeba se stále posouvat, jinak vás konkurence předhoní a už se na špičku ani nemusíte dostat. V grafice je…
Jan Beneš, Beneš & Michl 22. 12. 202022. 12. 2020
KOMENTÁŘ: Proč je český startupový ekosystém mezi nejhoršími v Evropě?

KOMENTÁŘ: Proč je český startupový ekosystém mezi nejhoršími v Evropě?

Tak jako každý rok přichází Vánoce, vychází už několik let Zpráva o stavu evropského technologického startupového světa od Atomica. Ta letos do líbivé grafiky zabalila spoustu příjemných překvapení –…
Petr Šíma, DEPO Ventures 16. 12. 202016. 12. 2020
KOMENTÁŘ: Jaký páníček, takový PES

KOMENTÁŘ: Jaký páníček, takový PES

Z vodítka utekl PES a díky předchozím často spíše kontraproduktivním omezením již tak krvácející klasický maloobchod (až na vyvolené segmenty) dostal na dlouhé týdny další ránu. Stalo se tak…
Tomáš Drtina, Incomind 26. 11. 202026. 11. 2020
KOMENTÁŘ: Konec depresí. Hospody, právě teď je čas vstát z gauče!

KOMENTÁŘ: Konec depresí. Hospody, právě teď je čas vstát z gauče!

„Devastující pokles tržeb v gastru.“ „Nulová pomoc od státu.“ „Polovina restaurací a kaváren druhou vlnu pandemie nepřežije.“ To jsou titulky, které dnes v médiích co do zmínek o gastro…
Lukáš Kováč, Qerko 20. 11. 202025. 11. 2020
KOMENTÁŘ: Jde to i virtuálně, chybí však větší emoce

KOMENTÁŘ: Jde to i virtuálně, chybí však větší emoce

Pocity porotců jsou potřebným kořením soutěžních klání jako je Effie. Přes současnou situaci proběhlo vyhodnocování přihlášených případových studií do cen Effie velice standardním způsobem. Po prvním…
Andrea Faflíková, The Lego Group 17. 11. 202018. 11. 2020
KOMENTÁŘ: Efektivita a kreativita nefungují odděleně

KOMENTÁŘ: Efektivita a kreativita nefungují odděleně

ADC Czech Creative Awards a Effie mají mnoho společného. Soutěže ADC Czech Creative Awards a Effie se mohou na první pohled zdát velmi odlišné, ale ve skutečnosti obě mají stejný cíl — ocenit ty…
Jan Marcinek 12. 11. 20207. 12. 2020
ČEŠPIVOVÁ: Krize probouzí u komunikačních agentur kreativitu

ČEŠPIVOVÁ: Krize probouzí u komunikačních agentur kreativitu

Komunikační segment zaměstnává zhruba 100 tis. lidí. Celá branže je pupečníkovou šňůrou svázána s vývojem ekonomiky a zároveň je jejím hnacím motorem, protože budoucnost trhu velmi souvisí…
Lucie Češpivová, AKA 6. 11. 202025. 11. 2020
KOMENTÁŘ: Těsně vedle aneb Jak blízko byla vláda perfektní krizové komunikaci

KOMENTÁŘ: Těsně vedle aneb Jak blízko byla vláda perfektní krizové komunikaci

Když jsem se letos v březnu ve svém komentáři pozastavoval nad chybějícími principy jednoduché a jasné komunikace v rámci první vlny šíření onemocnění covid-19, netušil jsem, že se koncem…
Jakub Splavec, AMI Communications 5. 11. 202025. 11. 2020
KOMENTÁŘ: Víc než jen příspěvek

KOMENTÁŘ: Víc než jen příspěvek

Je možné vybudovat značku výhradně za pomoci nástrojů dostupných na mobilních platformách Facebooku? Malé podniky z celého světa by bezesporu hlasitě a důrazně souhlasily, nicméně reklamní…
Adam Nowakowski, Facebook 2. 11. 202025. 11. 2020
KOMENTÁŘ: V Effie nečarujte, pracujte s daty!

KOMENTÁŘ: V Effie nečarujte, pracujte s daty!

Tři postřehy z letošního hodnocení Effie od metodika výzkumné poroty. Výzkumnický semafor vznikl před třemi lety, tedy mnohem dříve, než princip začal používat stát v epidemiích, i když vlastně…
Hana Huntová 26. 10. 202026. 10. 2020
  • Předchozí stránka
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 17
  • Další stránka
Reklama
Etnetera motion banner
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie
Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.