Poslední večeře jako symbol partnerství?

Asociace společenské odpovědnosti uveřejnila vizuál kampaně k druhému ročníku Cen SDGs. Hlavním motivem je Poslední večeře podle malby Leonarda da Vinci, k níž zasedly známé osobnosti jako novodobí apoštolové. Ambasadoři jsou oblečeni do udržitelné módy značky Slou.cz, Ikea poskytla nábytek …

Šamani před skrytou kamerou

Velký ohlas vyvolala infiltrace figurantky České televize do jednoho z pražských center alternativní medicíny, kde se skrytou kamerou natáčela praktiky terapeutů. Z hodinového pořadu plyne, že se tu vážně nemocní lidé místo skutečné pomoci dočkají spíš kolotoče pseudokonzultací a místo …

Metro máme i mimo metropoli

Bezplatný deník Metro postavil kampaň na slovní hříčce “Moje město, moje Metro”, čímž se nesnaží diskreditovat všechny mimopražské čtenáře. Naopak na zelené trase se soustřeďuje na všechna města, kde se v rámci Česka distribuuje. Mafra chtěla poukázat zřejmě i na to, …

Stručné dějiny politického kompra v Česku

Nejlepší kompromitace se pozná podle toho, že se o ní nedozvíte. A jistě i takové českým politickým a mediálním životem za poslední čtvrtstoletí proběhly. Ale pokud máme soudit podle těch, které nakonec nechtěně vypluly na povrch, pak jich asi moc nebylo. Amatérismus odhaleného kompra …

Internet dává lidem větší moc

V rámci Mindreaderu se respondenti vyjadřovali k tomu, do jaké míry souhlasí s tvrzením, že internet přináší větší moc do rukou “běžných” lidí. Ačkoliv polovina českých respondentů odpověděla, že s výrokem rozhodně či spíše souhlasí, řadí se Češi v tomto …

Babiččina volba

“Když jsem byla malá, ráda jsem pekla s maminkou. Naučila mě tu nejlepší bábovku na světě. Teď, když tu samou bábovku pečeme s mojí dcerkou, je stejně nadšená, jako jsem bývala tehdy já. Babiččina volba.” Tuto televizní reklamu jsem neviděl, pouze jsem ji zaslechl z televize …
Reklama
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!