Zasáhnout publikum jednou ranou

S prvním multimediálním balíčkem, oslovujícím čtenáře časopisů a diváky televize, přichází zastupitelství BPM. n Martina Vojtěchovská Zastupitelství, které vzniklo začátkem loňského roku a jež se donedávna soustředilo na magazíny oslovující převážně mužské čtenáře, rozšířilo loni na podzim…

FINÁLE ankety Sexy reklama roku

S uzavřeným rokem 2002 uzavírá M&M i anketu o nejlepší sexy reklamu roku. Podle pravidel postupovalo z každého kola vždy pět nejúspěšnějších reklam. Z toho posledního, nominačního, se do závěrečného 10. kola probojovaly kampaně Chivas Regal, Strenesse, Elle, Gina…

Internet na dalším rozcestí

Novým předsedou Sdružení pro internetovou reklamu zvolila jeho výkonná rada Petra Bednáře z vydavatelství Ringier, který byl dosud jedním z řadových členů výkonné rady. M&M zjišťoval, jaké jsou jeho názory na budoucnost českého internetu

Cílem je zkvalitnění rozhlasového trhu

Kudy vede cesta k vybudování nejsilnější rozhlasové sítě? Co čeká rozhlasový trh? Na to nám odpověděl Daniel Sedláček, generální ředitel Media Marketing Services. n Tomáš Trampota V současné době je MMS nejsilnějším obchodním zastoupením rádií, jak se vám to podařilo? Můžete toho dosáhnout, když…

Kabelová dvojka je na světě

Fúze druhé a třetí nejsilnější kabelové společnosti byla dokončena. Představitelé společností TES Media a Intercable CZ minulý týden oznámili dokončení sloučení dvojky a trojky kabelového trhu. Společnosti se na sloučení dohodly již loni v srpnu, na začátku tohoto roku fúzi posvětil…

Nemohu s tím souhlasit

Ředitel vydavatelství BertelsmannSpringer CZ Tomáš Tkačík reaguje na komentář ředitele vydavatelství Stratosféra Antonina Herbecka. Tomáš Tkačík Na úvod chci i já říci, že obdivuji Antonina Herbecka, že dokázal po odchodu z Hachette Filipacchi během několika let vybudovat jedno…

Staňte se televizní hvězdou!

V mnoha zemích světa berou televizní obrazovku útokem pořady, které "na zakázku" vyrábějí nové televizní hvězdy. Popstars, Pop Idol, Star Academy, Operación Triunfo, Teenstars, Soapstars - to je jen zlomek výčtu novodobých televizních pořadů z oblasti reality programming

Seriál: Úspěšné internetové kampaně

Unie vydavatelů připravila projekt série případových studií úspěšných internetových reklamních kampaní. Marketing & Media vám jednotlivé studie nabídne jako seriál. První z nich je kampaň „Melouny se valí“. Sekce vydavatelů internetových titulů (SVIT) Unie vydavatelů připravila v rámci svých aktivit…

Stojí vůbec ČT o více reklamy?

Vláda by měla na konci ledna projednat novelu zákona o České televizi. Ve hře je navýšení objemu reklamy, Rada ČT jej ale odmítá. n Martina Vojtěchovská Česká televize se v posledních letech potýká s nedostatkem finančních zdrojů, což se v důsledku mj. odráží na programové…

Proč vzniká monopol na čtenost

V posledním loňském čísle M&M se Tomáš Tkačík, ředitel vydavatelství Bertelsmann, rozplýval nad skutečností, že dochází ke sloučení výzkumů Medianu a Media projektu a tím pádem také k adopci takzvané jednotné měny. Pranic mu nevadí, že měna je, alespoň pro část…