Spouštěcí kampaň naplno

Pražské Radio Info, dvojka celoplošného Impulsu, rozjíždí kampaň, která nemá u regionálních stanic obdoby. Využije i sedmimetrový pojízdný billboard. Tomáš Trampota O Radiu Info a jeho reklamní kampani jsme si povídali s ředitelem stanice Jiřím Hrabákem a marketingovým ředitelem Janem…

Media master

Tisk a zrcadla Zadavatel: Eurotel Praha Mediální agentura: Starcom Worldwide Praha Agentura: Leo Burnett Advertising Kampaň: Go – dobíjení z mobilu Nosič: Zrcadlo, tiskové tituly Popis kampaně: Eurotel loni představil službu dobíjení kreditu přímo z mobilu pomocí služby GSM banking…

Mediaedge:cia zahajuje i u nás

Od 1. dubna u nás začne působit nové uskupení Mediaedge:cia, které vzniká fúzí mediálních agentur The Media Edge a CIA Czech Republic. Obě agentury patří do komunikačního koncernu WPP. Martina Vojtěchovská Upřímně řečeno, nejde o nějaký příliš překvapivý krok. Mediaedge:cia již delší dobu…

Sabanův časovaný úder

Houževnatost a neomylný instinkt pro správné načasování aktivit. Tak to jsou vlastnosti, které oceňují přátelé i protivníci na novém akcionáři KirchMedia Haimu Sabanovi. n Martin Schreier Zatímco se mediální odborníci předháněli ve spekulacích, kdy budou uzavřena exkluzivní jednání mezi Kirchem…

Zapomeňme na stereotypy okolo České televize!

Poslední dobou se i v „širokoformátových“ médiích hodně diskutuje o televizním trhu. Zpravidla je tématem ČT, volba jejího ředitele, její hospodaření, její reklamní limity, program, diváci… Snad je to tím, že televizi „rozumí každý“, ale „fakta“, která jsou ČT přisuzována, jsou často…

Televize zjistí IQ českého národa

Po úspěšném světovém tažení se i na českých televizích objeví zábavná vědomostní show IQ Test – Test the Nation. n Petr Gottwald TV Nova připravuje vysílání tohoto kvizu na 24. května 2003. Nejen účastníci ve studiu, ale též televizní diváci doma u obrazovek a uživatelé…

Media master

Stravitelný billboard Zadavatel: H. J. Heinz Company UK Mediální agentura: Starcom Motive Partnership London Agentura: Leo Burnett Advertising London Kampaň: salátová zálivka (Salad Cream Heinz) Nosič: billboard Popis kampaně: Hlavním cílem kampaně společnosti Heinz bylo nové uvedení upravených salátových zálivek…

Výrazné překvapení se nekonalo

Časopis Týden zaznamenal z první dvacítky časopisů nejvyšší meziroční nárůst objemu inzerce za rok 2002. Nárůsty inzerce potvrdily i časopisy, kterým se loni zvyšoval prodaný náklad a čtenost. n Martina Vojtěchovská Podle monitoringu firmy ACNielsen dosáhl loni Týden 51% nárůstu objemu inzerce…

Časopisy podle objemu inzerce v r. 2002

pořadí titul inzerce meziroční (v Kč) rozdíl 1. Magazín Dnes + TV 288 013 200 -8 % 2. TV magazín 231 065 200 33 % 3. Elle 212 896 284 -2 % 4. Týden 170 032 230 51 % 5. Ekonom 143 853 407 -7 % 6. Reflex 139 456 015 7 % 7. Marianne 133 144 037 42 % 8. Blesk magazín 131 767 186…

Jde o peníze a efektivitu

Jeden z největších domácích alternativních operátorů Czech On Line nahradil v minulých dnech původní značku určenou pro firemní zákazníky novým brandem, který vychází z názvu společnosti Czech On Line. Současně mění logo a spouští i kampaň na podporu nové hlasové služby COL Voice…