Přichází nový časopis Stuff

Přestože název nového titulu by mohl vyvolat asociace, že na český trh vstupuje další z řady časopisů typu Maxim, Esquire či GQ, realita je trochu jiná. Poté, co vydavatelství Dennis Publishing začalo ve Spojených státech vydávat svůj titul Maxim, jehož prodeje se po relativně krátkém…

Media master

Ideální dámská velikost je K! Zadavatel: Kellogg Company Mediální agentura: SMG Agentura: Leo Burnett Kampaň: Linie Nosič: OOH Popis kampaně: Cílem kampaně bylo nastartovat prodej výrobků společnosti Kellogg, které svým složením pomáhají udržovat štíhlou linii. Součástí kampaně byla také komunikace…

Potenciál měst na dlani outdooru

Po odchodu Kataríny Bílkové do vídeňské centrály JCDecaux pro střední a východní Evropu se stal obchodním ředitelem šéf CLV ČR Filip Veselý. Martin Schreier Kde se v hierarchii outdoorového giganta JCDecaux nacházíte? Spadám pod generálního ředitele zastoupení JCDecaux v ČR Pavla Slabého,…

Nemohu přijmout věčně nataženou dlaň ČT

Poslední týdny jsme svědky událostí, které by mohly mít dalekosáhlý vliv na mediální trh v České republice. Česká televize požaduje zvýšení koncesionářského poplatku a zároveň zvýšení procenta podílu reklamy ve vysílání ze současného 1 % na 3 %. Tato snaha je ze strany ČT…

Invence zpovídá outdoor

Všechny zahraniční inovace se dříve nebo později objeví i u nás. Pro out-of-home scénu to i přes absenci některých dražších řešení platí jakbysmet. Martin Schreier Jedním z opakovaně účinných řešení je sázka na velké formáty, jejichž počet např. jen v Německu stoupl od roku…

Objevte internet

Zadavatel: Eurotel Praha Mediální agentura: SMG IP, Praha Agentura: SMG IP, Praha Kampaň: Výhodné volání v mobilním teamu Nosič: Internet Popis kampaně: Pro zvýšení účinnosti a exkluzivity byl využit opravdový reklamní chameleón. Jedná se o tzv. aktivní článek. Na první pohled se tento…

Kdo je obětí distribuční války?

Verdikt antimonopolního úřadu ukončil jednu z fází sporu společností na trhu s distribucí tisku. Dotkl se nějak výše prodejů titulů jednotlivých vydavatelství? Martina Vojtěchovská Na konci dubna vynesl antimonopolní úřad verdikt, kterým zdánlivě ukončil přes půl roku táhnoucí se spor distributorů…

Jak monitorovat rádia?

Se současným stavem monitoringu rozhlasové reklamy nemohou být klienti úplně spokojeni. Nenastala už doba pro kvalitnější data? Tomáš Trampota Monitorovat rozhlasovou reklamu je dost obtížné. Radim Zbytovský, vedoucí mediálního nákupu agentury Médea, současný stav vysvětluje: „Pokud bychom chtěli mít přesnější…

Media master

Strašidelný internet Zadavatel: GE Capital Bank Mediální agentura: SMG IP, Praha Agentura: Leo Burnett Praha Kampaň: Express loan Nosič: internet Popis kampaně: GE Capital Bank přichází s novým formátem. Pomocí nového velkoplošného formátu, který je odborně označován jako „iLayer“, přesvědčuje GE Capital Bank…