Nemohu s tím souhlasit

Ředitel vydavatelství BertelsmannSpringer CZ Tomáš Tkačík reaguje na komentář ředitele vydavatelství Stratosféra Antonina Herbecka. Tomáš Tkačík Na úvod chci i já říci, že obdivuji Antonina Herbecka, že dokázal po odchodu z Hachette Filipacchi během několika let vybudovat jedno…

Staňte se televizní hvězdou!

V mnoha zemích světa berou televizní obrazovku útokem pořady, které "na zakázku" vyrábějí nové televizní hvězdy. Popstars, Pop Idol, Star Academy, Operación Triunfo, Teenstars, Soapstars - to je jen zlomek výčtu novodobých televizních pořadů z oblasti reality programming

Stojí vůbec ČT o více reklamy?

Vláda by měla na konci ledna projednat novelu zákona o České televizi. Ve hře je navýšení objemu reklamy, Rada ČT jej ale odmítá. n Martina Vojtěchovská Česká televize se v posledních letech potýká s nedostatkem finančních zdrojů, což se v důsledku mj. odráží na programové…

Proč vzniká monopol na čtenost

V posledním loňském čísle M&M se Tomáš Tkačík, ředitel vydavatelství Bertelsmann, rozplýval nad skutečností, že dochází ke sloučení výzkumů Medianu a Media projektu a tím pádem také k adopci takzvané jednotné měny. Pranic mu nevadí, že měna je, alespoň pro část…

Proč se vyplatí inzerovat v B2B titulech?

Odborná periodika si jako hlavní zdroj informací o svých oborech vybírá drtivá většina lidí s rozhodujícími pravomocemi. Efektivitu inzerce v těchto titulech potvrzuje stále více výzkumů. n Martina Vojtěchovská Britská asociace vydavatelů PPA zpracovala soubornou studii s názvem „Životní…

merchandising v praxi

Knihy jako vedlejší produkt Typickým příkladem merchandisingu jsou knihy k jednotlivým pořadům. Prima TV vydává kuchařky Mňam aneb Prima vařečka, které otiskují recepty z pravidelného televizního pořadu zaměřeného na vaření. Podle tiskové mluvčí Jany Malíkové se prodalo přes 100 tisíc výtisků…

Televizní merchandising

Merchandising se už netýká jen filmového průmyslu, ale i televizního. České televizní stanice se tomuto zdroji finančních příjmů začínají věnovat o poznání více. n Tomáš Trampota Merchandising je etablovanou součástí filmového průmyslu. Ačkoliv již Charlie Chaplin prodával cukrátka s názvem „Little…

Co se děje mezi kulturními časopisy?

Dvě události z minulých dnů — zavedení nového lifestylového časopisu Hype a odchod celé redakce časopisu &MusiQ — poodhalují významnější trendy českého tiskového trhu. n Martina Vojtěchovská Magazín Hype, jehož vydání se na stáncích objevilo před koncem loňského roku, není pouze dalším…

Slibné vyhlídky internetových obchodů

Studie německého institutu se snažila zjistit, jaký potenciál leží v optimalizaci nástrojů internetu při získávání zákazníků. Výsledek jednoznačně ukázal, že čím spokojenější jsou abonenti internetové nabídky v kritériích jako aktuálnost, informační obsah, možnost objednávky a především…

Nepodceňujme trh lokálních televizí!

„Na jednu stranu chceme zvýšit podíl na sledovanosti, ale na druhou stranu ho musíme stabilizovat. Prioritou je ale zvýšení podílu na trhu reklamy,” říká v rozhovoru pro Marketing & Media generální ředitel Prima TV Martin Dvořák. n Tomáš Trampota S televizním prostředím jste…

Jak se bude vyvíjet vztah médií a celebrit?

Nedávné soudní spory u nás i ve světě připravují půdu pro pořádný střet mezi tiskem („Svoboda projevu!“) a osobnostmi („Soukromí!“). Novinové stánky jsou v jednom kuse přeplněné tvářemi tzv. osobností. Ať už to jsou začínající hollywoodské herečky elegantně vyfotografované…
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!