Bude řídit Faktor rádia z Prahy?

Ladislav Faktor, vlastník jihočeského rozhlasového domu, si zahrál na Pražském jaru a uvažuje o přesídlení do Prahy. n Tomáš Trampota Ačkoliv jsou vaše hlavní aktivity spojeny s jižními Čechami, proslýchá se, že se přesunujete do Prahy, co to znamená? Souvisí to hlavně …

Media master

Co se vejde na titulní stranu? Zadavatel: Eurotel Praha Mediální agentura: Starcom Worldwide, Praha Agentura: Leo Burnett Praha Kampaň: Otevření Go Shopu Nosič: titulní strana deníku Blesk Popis kampaně: Představte si, že otevíráte svoji první prodejnu. Je to začátek nové éry v podnikání a pro …

Kdo inzeruje, když se měří IQ policie?

Změří nám IQ. Nova ve svém programovém esu sáhla po osvědčených moderátorských tvářích. Pořadem provede Dalibor Gondík a Mirka Spáčilová. v plném proudu. IQ Test je vysílán v přímém přenosu. V tříhodinovém pořadu se objeví čtyři reklamní bloky o délce kolem pěti minut. Kdo …

Metro se chce více rozjet do ulic

„Víme, že je pro nás nutné pokrýt další cílové skupiny obyvatelstva,“ říká v rozhovoru o plánovaných změnách deníku Metro marketingový ředitel společnosti Metro ČR Jan Klápa. n Martina Vojtěchovská Nově jste nastoupil do funkce marketingového a obchodního ředitele. Chystáte v Metru …

jak to vidí…

Karel Hvížďala Jednou větou by se dalo říci: Impuls jen předstírá, že jde o noviny. S redakčním týmem asi dvaceti lidí a po měsíci příprav není možné očekávat lepší výsledek. Vyjdeme-li z klasické definice, že noviny informují, kontrolují, baví a přinášejí servis, musíme …

Spíše opatrné reakce na nový deník

Po několikatýdenních přípravách se minulé pondělí poprvé v prodeji objevil nový deník Impuls. Reakce na něj zatím kolísají od zavrženíhodných po nadějné. Více může napovědět pouze čas. n Martina Vojtěchovská Premiérovému vydání předcházela slavnostní zahajovací party v pražském …

Seznam na Seznamu

Novou podobu vyhledávací katalogové služby Seznam.cz představil šéf portálu Ivo Lukačovič. n Martin Schreier Co bylo impulsem spuštění nové sekce? Při analýze hledaných slov jsme si v minulosti všimli, že cílem asi třetiny hledajících jsou ve finále firmy. Síla nové služby tak bude hlavně …

Televizní klienti chtějí tandemy

Větší využití tandemů a kratších spotů. Jde o trend, nebo jen o výjimku? n Tomáš Trampota Spotová reklama stále patří k nejběžnějším typům televizní inzerce. U České televize představuje přibližně 88 % inzertních příjmů, u Prima TV kolem 90 %. Zadavatelé reklamy však nemusí …

Media master

Nosič, který nelze přehlédnout Zadavatel: Eurotel Praha Mediální agentura: Starcom Worldwide Praha Agentura: Leo Burnett Praha Kampaň: Více Nosič: Malba na budově Popis kampaně: Na začátku února spustil Eurotel svoji novou kampaň, jejíž hlavním poselstvím je slovo „Více“. Dramatizace tohoto poselství se …

Neúprosné trendy internetu

Bannery, skyscrapery, pop-upy – žádný dnešní internetový surfer nemůže minout všudypřítomnou reklamu. Je jasné, že pozornost a uznání, které návštěvník sítě věnuje komerční prezentaci, závisí už nejen na sdělení samotném, ale i na formátu jeho nosiče. Potvrzuje to i aktuální …
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!