Co se děje mezi kulturními časopisy?

Dvě události z minulých dnů — zavedení nového lifestylového časopisu Hype a odchod celé redakce časopisu &MusiQ — poodhalují významnější trendy českého tiskového trhu. n Martina Vojtěchovská Magazín Hype, jehož vydání se na stáncích objevilo před koncem loňského roku, není pouze dalším …

Slibné vyhlídky internetových obchodů

Studie německého institutu se snažila zjistit, jaký potenciál leží v optimalizaci nástrojů internetu při získávání zákazníků. Výsledek jednoznačně ukázal, že čím spokojenější jsou abonenti internetové nabídky v kritériích jako aktuálnost, informační obsah, možnost objednávky a především …

Nepodceňujme trh lokálních televizí!

„Na jednu stranu chceme zvýšit podíl na sledovanosti, ale na druhou stranu ho musíme stabilizovat. Prioritou je ale zvýšení podílu na trhu reklamy,” říká v rozhovoru pro Marketing & Media generální ředitel Prima TV Martin Dvořák. n Tomáš Trampota S televizním prostředím jste …

Jak se bude vyvíjet vztah médií a celebrit?

Nedávné soudní spory u nás i ve světě připravují půdu pro pořádný střet mezi tiskem („Svoboda projevu!“) a osobnostmi („Soukromí!“). Novinové stánky jsou v jednom kuse přeplněné tvářemi tzv. osobností. Ať už to jsou začínající hollywoodské herečky elegantně vyfotografované …

Billboardy neumějí smrtelné sevření

Společnost TSR získala exkluzivitu na provozování venkovní reklamy v síti stanic Benzina. Na podrobnosti jsme se ptali Josefa Veselého, spolumajitele firmy. Kdo by měl být typickým zadavatelem? Ti, kteří chtějí oslovit motoristy a jejich spolujezdce. Rozhodli jste se pro reklamu postavenou …

Časopisy v číslech

Investice do inzerce v časopisech se mají letos ve světě vrátit k růstu. Evropský magazínový trh zaznamenal v r. 2001 pokles příjmů z reklamy a se stejným výsledkem se zřejmě bude muset smířit i v r. 2002. Celkově by však ztráty v r. 2002 měly být …

Nemluvte s někým, koho neznáte

Inzerce v časopisech může být velmi úspěšná, pokud zadavatel ví, kdo tvoří čtenářskou obec zvoleného titulu. Na rizika spojená s přehlédnutím této skutečnosti se snažila upozornit kampaň australských vydavatelů. n Martina Vojtěchovská A ustralská organizace sdružující vydavatele časopisů …

Vývoj evropského televizního trhu

Studie „Global Entertainment and Media Outlook 2002—2006“ prezentovaná PriceWaterhouseCoopers se snaží ukázat, jak se bude vyvíjet televizní inzerce do roku 2006. nTomáš Trampota Studie představená pod zkratkou EMEA sleduje trh televizních sítí z hlediska množství peněz zaplacených inzerenty …

Mají televizní kvízy budoucnost?

Kvízové pořady patřily v televizích v posledních letech k hlavním magnetům diváků. Otázkou je, zda se tento formát již nevyčerpal a má ještě potenciál zvyšovat stanicím sledovanost. n Tomáš Trampota Televizní kvízy jsou etablovaným formátem, který má pevné místo v nejlepších vysílacích …

Jak využít časopisy pro reklamu co nejlépe

Ve světě nákupu a plánování reklamního prostoru v médiích představují časopisy ten nejroztříštěnější sdělovací prostředek, který si můžete vybrat. n Daniel Köppl V průběhu minulých 20 let se na vyspělých trzích rychle zvyšoval počet tištěných titulů. O něco pomaleji pak už rostl celkový …
Reklama
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!