Internet na dalším rozcestí

Novým předsedou Sdružení pro internetovou reklamu zvolila jeho výkonná rada Petra Bednáře z vydavatelství Ringier, který byl dosud jedním z řadových členů výkonné rady. M&M zjišťoval, jaké jsou jeho názory na budoucnost českého internetu

Cílem je zkvalitnění rozhlasového trhu

Kudy vede cesta k vybudování nejsilnější rozhlasové sítě? Co čeká rozhlasový trh? Na to nám odpověděl Daniel Sedláček, generální ředitel Media Marketing Services. n Tomáš Trampota V současné době je MMS nejsilnějším obchodním zastoupením rádií, jak se vám to podařilo? Můžete toho dosáhnout, když …

Kabelová dvojka je na světě

Fúze druhé a třetí nejsilnější kabelové společnosti byla dokončena. Představitelé společností TES Media a Intercable CZ minulý týden oznámili dokončení sloučení dvojky a trojky kabelového trhu. Společnosti se na sloučení dohodly již loni v srpnu, na začátku tohoto roku fúzi posvětil …

Stojí vůbec ČT o více reklamy?

Vláda by měla na konci ledna projednat novelu zákona o České televizi. Ve hře je navýšení objemu reklamy, Rada ČT jej ale odmítá. n Martina Vojtěchovská Česká televize se v posledních letech potýká s nedostatkem finančních zdrojů, což se v důsledku mj. odráží na programové …

Proč vzniká monopol na čtenost

V posledním loňském čísle M&M se Tomáš Tkačík, ředitel vydavatelství Bertelsmann, rozplýval nad skutečností, že dochází ke sloučení výzkumů Medianu a Media projektu a tím pádem také k adopci takzvané jednotné měny. Pranic mu nevadí, že měna je, alespoň pro část …

Proč se vyplatí inzerovat v B2B titulech?

Odborná periodika si jako hlavní zdroj informací o svých oborech vybírá drtivá většina lidí s rozhodujícími pravomocemi. Efektivitu inzerce v těchto titulech potvrzuje stále více výzkumů. n Martina Vojtěchovská Britská asociace vydavatelů PPA zpracovala soubornou studii s názvem „Životní …

merchandising v praxi

Knihy jako vedlejší produkt Typickým příkladem merchandisingu jsou knihy k jednotlivým pořadům. Prima TV vydává kuchařky Mňam aneb Prima vařečka, které otiskují recepty z pravidelného televizního pořadu zaměřeného na vaření. Podle tiskové mluvčí Jany Malíkové se prodalo přes 100 tisíc výtisků …

Televizní merchandising

Merchandising se už netýká jen filmového průmyslu, ale i televizního. České televizní stanice se tomuto zdroji finančních příjmů začínají věnovat o poznání více. n Tomáš Trampota Merchandising je etablovanou součástí filmového průmyslu. Ačkoliv již Charlie Chaplin prodával cukrátka s názvem „Little …

Co znamená pohyb v rozhlasových sítích?

Začátek roku přinesl přechod šesti rádií ze sítě RadioNet k obchodnímu zastoupení Media Marketing Services. Jak tento posun ovlivní rozhlasový trh? RadioNet podle slov jednatele Radovana Vaškoviče pokračuje vlastní cestou: „nepotřebuje investora, protože je dostatečně finančně silný prostřednictvím svého …

Komu nadělil dárek antimonopolní úřad?

Antimonopolní úřad sice nestihl při rozdávání dárků Štědrý den, ale využil prvního pracovního dne po Vánocích k vydání předběžného opatření. Vydavatelům, kteří vypověděli smlouvy MPK, uložil obnovit dodávky „v míře, jaká byla obvyklá“ distributorovi Mediaprint & Kapa. Proč lze toto …
Reklama
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!