ARBOmedia posiluje tisk

Motoristické tituly Motor-Presse Bohemia nově zastupuje společnost ARBOmedia. Jakým způsobem je chce prodávat? Mediální zastupitelství ARBOmedia před několika dny získalo do svého portfolia zastupovaných médií celý balík titulů vydavatelství Motor-Presse Bohemia (MPBo). Čtyři motoristické tituly se tak …

Drzost některých rádií je ojedinělá

O vlivu RRTV na rozhlasový trh, vývoji trhu a vykrádání Blaníku si s námi povídal Petr Dvořák, majitel rádií Blaník a City. n Tomáš Trampota Jak se může dál vyvíjet český rozhlasový trh a jaká bude úloha nové rady? Tím, že Rada pro rozhlasové a televizní vysílání …

Spor o značku Impuls: Zastaví nový deník?

Společnost Londa provozující celoplošné Radio Impuls se obrátila na městský soud se žádostí o vydání předběžného opatření, které by zakázalo uvádění na trh a distribuci „Deníku Impuls“. Londa žádá soud o předběžné opatření, které by nařídilo společnosti Mediaprint & Kapa zdržet se …

Začínáme prodávat kabelovky

Společnost CZ Rádia, kterou vede ředitel zastupitelství BPM Jiří Lichý, prodává od začátku května reklamu pro všechny televize spjaté s GES Holdingem s výjimkou Primy. n Martina Vojtěchovská Ještě v únoru loňského roku prodávala tehdy nově vzniklá společnost Big partnership media (BPM) reklamu …

Media master

Fotbalová zastávka Zadavatel: Masterfoods Brussels, Belgie Mediální agentura: Performance Toussaint Outdoor Center Agentura: VVL/BBDO Kampaň: Euro 2000 (ME v kopané) Nosič: zastávky JCDecaux Popis kampaně: V roce 2000 se stala společnost Masterfoods, respektive jedna z jejích značek – …

Tento článek sponzoruje…

Většina českých klientů používá televizní sponzoring jinak, než je běžné v zahraničí. n Tomáš Trampota Český televizní sponzoring se od zahraničního liší. Zatímco v zahraničí je považován za luxusní inzertní produkt pro klienty a jeho cena tomu odpovídá, u nás tomu tak není. Vladimír …

Jaký je smysl rady pro vysílání?

Na konci března se konal seminář RRTV zaměřený na regulaci reklamy, zvláště nových forem, jako je interaktivní reklama v rámci digitálního vysílání nebo například reklama virtuální. Vystoupili na něm zástupci regulátorů z Německa, Velké Británie a Bruselu a pak zástupci českého trhu. …

Kokosový nosič

Zadavatel: Kraft Foods Mediální agentura: Carat Crystal Agentura: Young & Rubicam Kampaň: Leo Coco Nosič: JCDecaux Počet ploch: 20 Počet měst: 3 Popis kampaně: Pravá kokosová chuť vyžaduje pravý kokos a žádnou náhražku. Tuto tezi se podařilo zdramatizovat také na nosičích venkovní reklamy, kdy se …

Co zadavatelé u rozhlasu nevyužívají?

Jako krátká rozhlasová hra by měl vypadat rozhlasový spot. Tvrdí to alespoň Michal Zelenka, prezident Asociace provozovatelů soukromého vysílání. n Tomáš Trampota Využívají podle vás zadavatelé rozhlasové inzerce naplno vlastnosti rozhlasu? Myslím si, že nikoli. Periodicky se objevují určitá klišé forem …
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!