Kino jako reklamní nosič

Inzerenti by neměli spoléhat jen na rutinní komunikační kanály, ale využívat i možnosti méně otřelé. Jednou z nich je kinoreklama. n Tomáš Trampota Kinoreklama v mediálním mixu zadavatelů většinou nehraje výraznou roli. Kino jako reklamní prostředí přitom má řadu výhod. Alespoň to tvrdí Míla …

Benzinky v zrcadle outdooru

Segment čerpacích stanic je svým způsobem výjimečný. Navštěvuje je nejširší okruh zákazníků, většina z nich v krátké době opakovaně. n Martin Schreier Šanci na tomto poli však spatřují jen některé z českých outdoorových firem. Společnost euroAWK provozuje na čerpacích stanicích billboardy …

Internet na dalším rozcestí

Novým předsedou Sdružení pro internetovou reklamu zvolila jeho výkonná rada Petra Bednáře z vydavatelství Ringier, který byl dosud jedním z řadových členů výkonné rady. M&M zjišťoval, jaké jsou jeho názory na budoucnost českého internetu

Cílem je zkvalitnění rozhlasového trhu

Kudy vede cesta k vybudování nejsilnější rozhlasové sítě? Co čeká rozhlasový trh? Na to nám odpověděl Daniel Sedláček, generální ředitel Media Marketing Services. n Tomáš Trampota V současné době je MMS nejsilnějším obchodním zastoupením rádií, jak se vám to podařilo? Můžete toho dosáhnout, když …

Kabelová dvojka je na světě

Fúze druhé a třetí nejsilnější kabelové společnosti byla dokončena. Představitelé společností TES Media a Intercable CZ minulý týden oznámili dokončení sloučení dvojky a trojky kabelového trhu. Společnosti se na sloučení dohodly již loni v srpnu, na začátku tohoto roku fúzi posvětil …

Nemohu s tím souhlasit

Ředitel vydavatelství BertelsmannSpringer CZ Tomáš Tkačík reaguje na komentář ředitele vydavatelství Stratosféra Antonina Herbecka. Tomáš Tkačík Na úvod chci i já říci, že obdivuji Antonina Herbecka, že dokázal po odchodu z Hachette Filipacchi během několika let vybudovat jedno …

Staňte se televizní hvězdou!

V mnoha zemích světa berou televizní obrazovku útokem pořady, které "na zakázku" vyrábějí nové televizní hvězdy. Popstars, Pop Idol, Star Academy, Operación Triunfo, Teenstars, Soapstars - to je jen zlomek výčtu novodobých televizních pořadů z oblasti reality programming

Seriál: Úspěšné internetové kampaně

Unie vydavatelů připravila projekt série případových studií úspěšných internetových reklamních kampaní. Marketing & Media vám jednotlivé studie nabídne jako seriál. První z nich je kampaň „Melouny se valí“. Sekce vydavatelů internetových titulů (SVIT) Unie vydavatelů připravila v rámci svých aktivit …

Stojí vůbec ČT o více reklamy?

Vláda by měla na konci ledna projednat novelu zákona o České televizi. Ve hře je navýšení objemu reklamy, Rada ČT jej ale odmítá. n Martina Vojtěchovská Česká televize se v posledních letech potýká s nedostatkem finančních zdrojů, což se v důsledku mj. odráží na programové …

Proč vzniká monopol na čtenost

V posledním loňském čísle M&M se Tomáš Tkačík, ředitel vydavatelství Bertelsmann, rozplýval nad skutečností, že dochází ke sloučení výzkumů Medianu a Media projektu a tím pádem také k adopci takzvané jednotné měny. Pranic mu nevadí, že měna je, alespoň pro část …
Reklama
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!