Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Netflix
Média

Netflix ruské kanály do nabídky nezařadí

UkrajinaJakub Křešnička1. 3. 20221. 3. 2022

Streamovací platforma měla na ruském trhu podle nových pravidel zařadit 20 kanálů, včetně státních. Kvůli válce na Ukrajině to neudělá.

Netflix, který má v Rusku necelý milion předplatitelů, se měl od dnešního dne přizpůsobit novým pravidlům, které zavedl ruský Federální úřad pro dohled nad komunikací, IT a médii Roskomnadzor. Ten službu zařadil do registru audiovizuálních služeb, které mají podle pravidel vysílat 20 ruských federálních televizních stanic, včetně například státního Prvního kanálu. Upozornil na to server Politico.

„S ohledem na současnou situaci nemáme v plánu přidat tyto kanály do naší služby,“ uvedl v pondělí večer z Kalifornie Netflix a dál situaci nekomentoval.

Čtěte také
YouTube zablokoval ruské dezinformační kanály

Vůči Rusku se vyhrazují i další mediální společnosti. Studio Disney například uvedlo, že v Rusku pozastavilo promítání svých filmů. Studio Warner Bros také informovalo, že v zemi nebude vysílat svůj nový film Batman.

Americká asociace filmových studií (Motion Picture Association of America) rovněž odsoudila Putinovu invazi. „Jménem našich členských společností, které jsou na špičce filmového, televizního a streamovacího průmyslu, vyjadřujeme tu největší podporu ukrajinské kreativní komunitě, která si zaslouží žít a tvořit v míru,“ uvedla asociace v prohlášení s tím, že situaci nadále monitoruje a úzce spolupracuje se svými členy a partnery v celém kreativním sektoru.

Psali jsme
Rusko útočí i na technologické giganty

Zavřít reklamu

Nadační fond nezávislé žurnalistiky (NFNZ) hledá náhradu za Hrubešovou

Starší článek

Airbnb.org ubytuje až 100 000 uprchlíků

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Publicis Groupe vstupuje do retailu s týmem Jaroslava Sodomky

Skupina chce značkám pomáhat s prodejem v digitálním prostředí. Ředitelem nového Commerce týmu je Sodomka, který dříve vedl marketing CNC.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Zásilkovna spouští spolupráci s crowdfundingovou platformou Donio

Zásilkovna nabídne zakladatelům komerčních projektů na Donio zázemí nejširší sítě výdejních míst v České republice. Spolupráce má za cíl zjednodušit život…
24. 5. 202224. 5. 2022
Kampaně

Kovář hodinářem v nové kampani Velkopopovického Kozla

Značka s agenturou McCann do komunikace tradičně zaměřené na „fachmany“ nenápadně přidává upcycling.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Evropská databanka je novým členem AČRA MK

Asociace českých reklamních agentur přijala v květnu nového člena, který se soustředí na marketingové služby pro malé a střední firmy.
24. 5. 202224. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

CMO Partners se stal Robert Chmelař
O marketing Acomware se stará Jitka Gráfová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.