Foto: behance.net/aleshkolaja

Speciál MAM bude celý o ženách

27. 9. 2021 19:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Agentura roku: porota za vášnivé diskuse vybírala odpovědnou agenturu

Již třetí zasedání poroty v rámci Agentury roku, kterou pořádá týdeník Marketing & Media, mělo za úkol vybrat odpovědnou agenturu. Odborným garantem této kategorie je Asociace společenské odpovědnosti.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Už příští týden v pondělí vyjde speciální vydání týdeníku Marketing & Media, bude mít více než dvojnásobný rozsah a celé se bude věnovat pouze ženám.

Redakce MAM si dala za cíl v rámci jednoho speciálního vydání představit současné lídryně, generální ředitelky, ženy zodpovědné za marketingové a mediální rozpočty i ženy, které mají vliv na celé reklamní a mediální prostředí v Česku. „Snažili jsme se, aby se v časopise objevil průřez českého byznysu. Vytvořili jsme zprávu o tom, v jakém stavu jsou nyní jednotlivé obory marketingové komunikace, médií a prodeje, ale také celá společnost, zejména v kontextu rovných příležitostí, diversity, životního prostředí a budoucnosti, která nás čeká. To vše čtenářům zprostředkováváme poprvé výhradně prostřednictvím žen a jejich názorů,“ říká šéfredredaktorka MAM Radana Čechová.

68 STRAN O ŽENÁCH:
3 ankety
7 infografik
10 velkých rozhovorů
15 komentářů

Na 68 stranách čtenáři najdou celkem 10 velkých rozhovorů, například s Klárou Brachtlovou (Nova), Vandou Wolfovou (Google), Michaelou Franekovou (Unilever), Martinou Lovětínskou (Coca-Cola HBC) nebo Terezou Svěrákovou (OAK) a dalšími významnými lídryněmi. Ve speciálním vydání je celkem 7 rozsáhlých přehledných infografik zaměřených na ženy. Jejich tématy jsou například mediální konzumace, chování na sociálních sítích, nákupní zvyklosti, postoje k reklamě. Úvodní infografika se pak věnuje očekáváním, obavám a přáním českých žen a zveřejňuje i exkluzivní data, která na zadání MAM sebrala v září 2021 výzkumná agentura InsightLab.

Vedle rozhovorů a infografik jsou v „dámském speciálu“ uveřejněny také tři ankety a přes 15 stránkových komentářů na různá témata, od mediální spotřeby přes nákupní chování po rovné příležitosti například v akademickém či technologickém prostředí.

Speciální vydání MAM 40/2021 vychází 4. 10. V případě, že nejste předplatiteli či byste rádi objednali více výtisků, obraťte se hned na brand manažerku týdeníku @Kristinu. Pokud byste ještě na poslední chvíli potřebovali v dámském speciálu inzerovat, neváhejte napsat našemu obchodnímu manažerovi @Honzovi.

Foto: behance.net/aleshkolaja

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení