Foto: Vogue

Zářijové vydání Vogue vyjde s osmi obálkami

11. 8. 2021 10:08

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Na obálkách československého Vogue bude s obrazem Milana Housera poprvé i psaný text. Narozeninové vydání magazín podpoří i prodejem NFT.

Tématem Vogue po celém světě jsou nové začátky, které s hashtagem #newbeginnings reflektují situaci po pandemii covid-19. Že „každá změna otevírá novou cestu“ symbolizuje východ slunce, což se projeví i na zářijovém vydání československého magazínu Vogue, které vychází 12. srpna.

Pro zároveň narozeninové číslo časopis oslovil umělce Milana Housera, který namaloval obraz zachycující rozbřesk Slunce. Dílo bylo rozděleno na osm částí, které svými texty na téma nových začátku doplnilo osm českých a slovenských autorů.

„Vogue CS si každopádně ke třetím narozeninám nemohla přát lepší dárek. Pokud něco symbolizuje naši edici, pak úzká návaznost na umění a spolupráce s umělci. A pokud lze nějaké odvětví nazvat katalyzátorem změn, pak je to bezpochyby umění,“ píše v editorialu Vogue jeho šéfredaktorka Andrea Běhounková.

Na obálkách tak poprvé v historii není jen fotografie nebo umělecké dílo, ale také psané slovo. Poprvé je též možné umělecké dílo na obálce koupit u všech prodejců, nejen v limitované edici. A poprvé rovněž vznikne NFT obálky Vogue, vziknou dvě a podle časopisu budou už brzy budou k mání na OpenSea.

Foto: Vogue

Jakub Křešnička

O ekonomice píše přes deset let, prošel redakcemi týdeníků Ekonom, Euro a Týden, kde byl mimo jiné zodpovědný za každoroční speciál 111 nejbohatších Čechů a Slováků. Do Marketing & Media nastoupil s prvním lockdownem a věnuje se převážně kreativitě, reklamě, agenturám či B2B.

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.