Foto: HoloMotion

HoloMotion Media rozšiřuje svou reklamní síť

12. 4. 2021 10:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost přidává Holografické inzertní plochy v Brně, Ostravě a Bratislavě. V krizi vidí příležitost.

Do současnosti poskytovala HoloMotion Media reklamní pokrytí v Praze ve většině obchodních center, k nimž na konci minulého roku přidala exkluzivní plochy v Alze v Holešovicích. Ty byly hojně využívány i přes současnou krizi a jinak uzavřený maloobchod. Společnoast HoloMotion v rámci své expanzivní strategie nyní rozšiřuje svou síť do brněnské Galerie Vaňkovka a do ostravského Fora Nová Karolina, čímž pokrývá tři největší města v ČR. Své portfolio pak firma obohatila ještě o nové reklamní plochy v showroomu Alza Bratislava, druhé největší pobočky Alzy po pražských Holešovicích.

Psali jsme
Red Bull představil holografickou kampaň: s pilotem Flying Bulls

„Vidíme v této krizi velkou příležitost, jak upevnit pozici na českém a slovenském trhu, a jak nabídnout klientům plnohodnotnou reklamní síť vhodnou pro celostátní kampaně,“ říká Dominik Peršl, zakladatel a ředitel HoloMotion Media. V současnosti tak nabídne klientům celkem 19 holografických reklamních ploch v Česku a Slovensku s celkovým výkonem průměrně 300 tisíc impresí za den. Součástí nabídky je kreativní a grafický servis, který usnadňuje implementaci HLV formátu do mediamixu klientů.

Více k tématu OOH médií a venkovní reklamy si můžete přečíst v aktuálním časopise Marketing & Media, který vychází v pondělí 12. dubna 2021. Předplatit si ho můžete zde.

Foto: HoloMotion

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.