Foto: ČSOB Stavební spořitelna

ČSOB Stavební spořitelna mění po 30 letech lišku za chameleona

30. 3. 2023 15:03

— Mohlo by vás zajímat —

Lenka Soal: Můj sen? Naprosto „POSfree“ s maximálním dopadem

Udržitelnost mi musí dávat smysl a mít hmatatelný dopad, říká Lenka Soal, která se stará o shopper marketing značky Purina.

Reklama
SDG

Skupina ČSOB naplňuje strategii jednoho silného brandu, který zastřešuje v roce 2021 představený maskot v podobě chameleona.

ČSOB Stavební spořitelna po 30 letech mění svou tvář. Lišku vystřídá chameleon, který je tváří komunikačního konceptu skupiny ČSOB od roku 2021.  Skupina tímto krokem naplňuje svou strategii jednoho silného brandu ČSOB, pod kterým nabízí všechny produkty a služby.

„Proč si to komplikovat? To je motto, které provází život našeho chameleona a vlastně je to i odpověď na to, proč měníme naši tvář. Naše skupina jde dlouhodobě cestou jasné a jednotné komunikace. Našim cílem je vytvořit jeden silný brand – skupinovou strategii značky, která bude propojena se všemi našimi finančními službami, a to se nám dlouhodobě daří,“ uvedla Renata Němcová Pixová, výkonná ředitelka skupinové komunikace ve skupině ČSOB. Připomněl, že naposledy se takto dostal brand ČSOB na pobočky České pošty.

ČSOB Stavební spořitelna vysvětlí změnu velkou kampaní, která poběží od 3. do 21. května. Objeví se nejen v televizi, ale také online a v rozhlasu. Během jara bude přelepeno i 350 poradenských míst a kanceláří a vyměněny POS materiály a plakáty.

Myšlenkou kreativního konceptu jsou hvězdné zprávy, v nichž moderátor oznamuje změnu tváře ČSOB Stavební spořitelny jako zpravodajskou senzaci. Zprávy vidí i chameleon a je mu jasné, že on je tím „velkým zvířetem“, které by mělo lišku nahradit.

Animovaný spot, za nímž stojí kreativní agentura Zaraguza a produkční společnosti Boogie Films a Alkay Animations Prague, namluvila Veronika Khek Kubařová.

Podle tiskové zprávy ČSOB se i v roce 2022 ukázalo, že stavební spoření zůstává atraktivním spořícím nástrojem pro většinu domácností. Nově bylo uzavřeno 570 000 smluv, což je nejvyšší počet za posledních 8 let. Objem poskytnutých úvěrů stavebními spořitelnami ‒ 54 mld. Kč ‒ sice nedosahuje výsledků rekordního roku 2021, nicméně se jedná o jeden z nejlepších výsledků od roku 2010.

Foto: ČSOB Stavební spořitelna

Tisková zpráva

Další zajímavé čtení

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.